Stage 6 toeren/temp probleem

ApriliaDitech

Well-Known Member
Hallo,

mijn probleem is: heb laatst een digitale teller van stage 6 aan geschaft
deze teller heeft toeren en temp.
Mijn scooter is een Aprilia sr DITECH (morini).
als je de toeren wilt meten met deze teller moet je het draadjes van de toeren om de boegiekabel heen draaien dit heb ik gedaan, en om zeker te weten dat hij blijft zitten heb ik er tape om heen gedraait.
nu geeft hij stationair de toeren goed aan, maar als ik gas geef iets zegt hij dat hij heel veel toeren maakt 6000 (klopt nooit) en als ik dan vervolgens gas bij geeft zakt hij trug naar 4300 toeren war hij een poos op blijft staan. en op top slingert hij tussen 4300 en 6200 toeren..
boegie staat een "R" op dsu is ontstoord dsu moet kunne.
Scooter loopt 60 std.

wat moet ik hier aan doen?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

mijn probleem is: heb laatst een digitale teller van stage 6 aan geschaft
deze teller heeft toeren en temp.
Mijn scooter is een Aprilia sr DITECH (morini).
als je de toeren wilt meten met deze teller moet je het draadjes van de toeren om de boegiekabel heen draaien dit heb ik gedaan, en om zeker te weten dat hij blijft zitten heb ik er tape om heen gedraait.
nu geeft hij stationair de toeren goed aan, maar als ik gas geef iets zegt hij dat hij heel veel toeren maakt 6000 (klopt nooit) en als ik dan vervolgens gas bij geeft zakt hij trug naar 4300 toeren war hij een poos op blijft staan. en op top slingert hij tussen 4300 en 6200 toeren..
boegie staat een "R" op dsu is ontstoord dsu moet kunne.
Scooter loopt 60 std.

wat moet ik hier aan doen?

:)
 
Als je boven aan leest staat er dat ik eral een "R" boegie er in heb van NGK
dsu..
en het probleem blijft nog steeds

zou dat draad dat je om je bougie kabel heen wikkeld wel betrouwbaar zijn?
moet je daar niet iets anders voor gebruiken ?
 
1 woord voor stage 6 temp en toeren tellers
BUCHT
ik heb die van mij ook gekocht deed niks terug naar vinny(scootermania) hij stuurde hem terug naar de fabriek na lang zeuren een nieuwe gehad. weer kapot:S gewoon bagger die rotzooi

sorry voor mijn taal gebruik maar het moest er even uit.....
 
Back
Top