Michael Vodka of Jager 20 March 2006 #1 ik heb gesearched dus geen flames plz me temperatuur meter werkt niet meer, ik heb em een aantal x gereset maar hij blijft -50 graden celcius aangeven, dus wat kan ik doen... mvg, michael
ik heb gesearched dus geen flames plz me temperatuur meter werkt niet meer, ik heb em een aantal x gereset maar hij blijft -50 graden celcius aangeven, dus wat kan ik doen... mvg, michael
Anne mannelijke versie 20 March 2006 #2 niet veel denk ik, stage 6 zijn niet erg goede tellers en flippen nogal eens maatje van me had er 1 gekocht en die was stuk, de volgende ook, en heeft nu een AIM Upvote 0 Downvote
niet veel denk ik, stage 6 zijn niet erg goede tellers en flippen nogal eens maatje van me had er 1 gekocht en die was stuk, de volgende ook, en heeft nu een AIM
NickL Well-Known Member 20 March 2006 #3 koen de + en - draad neit egen elkaar oid, bij mi jgebuert het oo kwel eens maar dan geef tie 150 graden aan Upvote 0 Downvote
koen de + en - draad neit egen elkaar oid, bij mi jgebuert het oo kwel eens maar dan geef tie 150 graden aan
Michael Vodka of Jager 21 March 2006 #4 hmm ok kan het mayb niet door de bougie komen want had eerst een ngk br9 nog wat en nu een denso w34s ofzo weet niet de precieze namen. maar ik heb nog een vraag is het normaal dat die na 10/15 sec weer uit gaat of niet, want ik vind dit echt irritant. grtz Upvote 0 Downvote
hmm ok kan het mayb niet door de bougie komen want had eerst een ngk br9 nog wat en nu een denso w34s ofzo weet niet de precieze namen. maar ik heb nog een vraag is het normaal dat die na 10/15 sec weer uit gaat of niet, want ik vind dit echt irritant. grtz
Michael Vodka of Jager 21 March 2006 #5 ok kan dicht me temp sensor in de cil was afgebroken maar kon je niet vanaf buiten zien Upvote 0 Downvote