Hoi, als eerste even de vraag, heeft er iemand ervaring met de stage 6 "street" uitlaat? (de standaard look)
En dan helemaal op een 70Cc? Vergelijkbaar met een Sito? Slechter? Beter?
Ik wil mijn daily weer even wat leuker maken,
Ik dacht aan deze krukas.
Volgens mij word die krukas hier ook wel eens genoemd, en is hij gewoon prima?
En dan twijfel ik nog een beetje over de cilinder.
Die lijkt me wel leuk, maar is misschien niet het beste voor dagelijks gebruik.
Het is ook echt maar een paar kilometer naar mijn werk, dus goed warm word het ook niet. (terugweg vaak wel, rij ik wat om, boodschappen doen etc) Toch maar voor gietijzer gaan? Maar wat?
Roze top is natuurlijk een topper, en hoor ik vaak langs komen, maar die is toch ook dubbel zo duur. En die zal denk ik ook wel behoorlijk geknepen worden door de uitlaat. (terugloop is geen optie, moet dwars door de stad)
Zijn er nog leuke gietijzeren cilinders voor rond deze prijs? Volgens mij zijn een hele hoop van de goedkopere 70's ook tammere cilinders. Zit er ook nog iets tussenin dat jullie weten?
En dan helemaal op een 70Cc? Vergelijkbaar met een Sito? Slechter? Beter?
Ik wil mijn daily weer even wat leuker maken,
Ik dacht aan deze krukas.
Volgens mij word die krukas hier ook wel eens genoemd, en is hij gewoon prima?
Crankshaft Motoforce Racing Minarelli horizontal kaufen | SCOOTER-ATTACK
Crankshaft Motoforce Racing Minarelli horizontal bei Scooter-Attack kaufen ✓ Versand innerhalb 24Std. ✓ Kaufe jetzt, zahle später.
www.scooter-attack.com
En dan twijfel ik nog een beetje over de cilinder.
Cylinder Airsal Sport 70cc aluminium Yamaha Aerox / MBK Nitro kaufen | SCOOTER-ATTACK
Cylinder Airsal Sport 70cc aluminium Yamaha Aerox / MBK Nitro bei Scooter-Attack kaufen ✓ Versand innerhalb 24Std. ✓ Kaufe jetzt, zahle später.
www.scooter-attack.com
Het is ook echt maar een paar kilometer naar mijn werk, dus goed warm word het ook niet. (terugweg vaak wel, rij ik wat om, boodschappen doen etc) Toch maar voor gietijzer gaan? Maar wat?
Roze top is natuurlijk een topper, en hoor ik vaak langs komen, maar die is toch ook dubbel zo duur. En die zal denk ik ook wel behoorlijk geknepen worden door de uitlaat. (terugloop is geen optie, moet dwars door de stad)
Zijn er nog leuke gietijzeren cilinders voor rond deze prijs? Volgens mij zijn een hele hoop van de goedkopere 70's ook tammere cilinders. Zit er ook nog iets tussenin dat jullie weten?