This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net ScooterCross Pix !

bij de eerste bult was het wat moeilijk omdat je ten eerste niet vooruit kwam en ten tweede je andere scooters moest ontwijken die daar in het zand zaten te spelen

tweede heuveltje was idd beter

Originally posted by DNA-Menno
Ik heb trouwens wel wat mooie valpartijen gezien, die kerel die 1ste was van de A poule vloog nog een keer over zijn stuur heen
0? 0? 0?

Hey razma, weten jullie ook waar jullie die volgende scootercross gaan houden met 70cc. Krijg er Uber veel zin om mee te doen en met Rally LC verbouwen tot crossscoot. Whoei Dit ruled gewoon:~:~:~9||69||6

Originally posted by MinaRallyLC
Hey razma, weten jullie ook waar jullie die volgende scootercross gaan houden met 70cc. Krijg er Uber veel zin om mee te doen en met Rally LC verbouwen tot crossscoot. Whoei Dit ruled gewoon:~:~:~9||69||6

er waren al gedachtes naar de Maasvlakte of auto strand (zuid holland) van oostvoorne, zijn mooi afgelegen en ze crosse daar toch al.

Ik vindt het echt jammer dat ik jullie niet kon joinen, maarja...shit happens. Als er een 70cc scootercross komt doe ik zeker mee, ik verbouw de NRG gewoon a la Joor' Storm , heb er nu al zin in })

Hmz, als er zoiets komt voor eigen scooters moet ik m'n speedake maar ff klaarmaken.. kansloos kapotmaken dat ding

Originally posted by Pronk
Ik vindt het echt jammer dat ik jullie niet kon joinen, maarja...shit happens. Als er een 70cc scootercross komt doe ik zeker mee, ik verbouw de NRG gewoon a la Joor' Storm , heb er nu al zin in })

met een 5 pk scooter is toch niks aan over zand ?

Vind het erg jammer dat ik niet mee kon doen... (als "normale crosser".
Had kermis + hele familie uitgenodigt dus....... En mijn moeder zat hiervoor al te zeiken (voordat ik er aan dacht dat we kermis hadden) dat het precies een jaar geleden was dat ik mijn schouder @ berghem naar de %^&*( gereden heb...

hoezo geen maasvlakte? er ligt een leuke baan voor quad's die je er leuk voor kan gebruiken... verder is het gebruik ervan gratis dus je hebt alleen vervoer en benzine kosten

Originally posted by bom niels
hoezo geen maasvlakte? er ligt een leuke baan voor quad's die je er leuk voor kan gebruiken... verder is het gebruik ervan gratis dus je hebt alleen vervoer en benzine kosten

Bruut, zouw een Yamaha mint dat kunnen ? ( met een minavert 70cc )