This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net / SBO @ TheBox - Moccah

Ik wist helemaal niet dat hier ene topic over was, maar ik praat idd gaar,
Maar jha dat is altijd als je jezelf op tv hoort za. vanaf 17.00 herhalingen van de hele week

Crazybond700 said:
Zag ook scooter gebeuren op de tv gebeuren in de macdonalds! Was sobw volgens mij, maar wel wat bekenden gezien!
Idd, heb ik ook geien, het was maar heel kort. Waren een paar zipjes aant sprinten, NTT ook nog dacht ik te zien. Kwas net aant bestellen

Niet in mijn macdonalds Heb nog nooit sprints gezien met bochte erin

En ik zag ook wat bekende die racen, en niet sprinten.

niet vergeten te kijken vanavond hè
bij mij staat de dvd recorder al scherp... ik zal dan ook proberen om het om internet te zetten....

groetjes...

Ik ben het aan het kijken, zag wel een paar bekende gezichten ... Limburgs accent klinkt echt stom op tv

Als iemand het heeft opgenomen kan die mij dan even PMen, dan kunnen we het stukje namelijk even op onze server gooien voor de geïnteresseerden.

E.Stuntin_Sebas said:
niet vergeten te kijken vanavond hè
bij mij staat de dvd recorder al scherp... ik zal dan ook proberen om het om internet te zetten....

groetjes...

Ik kan je evt wel helpen met online krijgen...

Heb het jammer genoeg ook niet kunnen zien, zou mooi zijn als iemand het heeft opgenomen en dan even wil uploaden