This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

jah die was inderdaad heel mooi maar is het niet gewoon een area want ook al area velgen en area voorvork die veer in het midden?

ik ben denk ik toch ietsje te vroeg weggegaan want zie een antal verchroomde onderdeeltjes liggen en die had ik dus niet gezien kan iemand mij a.u.b een goedkoop en goed adresse geven in duitsland waar je ken laten verchromen?

Folkert@MinaRally said:
Aardige scooters, maar enige die ik echt apart vond, was die Slider(???) met die eigengemaakte Area51 achtige ophanging.

Die ophanging is nog simpeler (en lelijker) als een area ophanging.
Het is iig wel 1 van de meest gecustumisede scooter, of het echt mooi is is een ander verhaal

P.S. Inne (of een andere lieverd), zeg alsjeblieft dat je goede pics hebt gemaakt van die BCD slider, pleeeeaaase!!!

ik heb net een maat gebellt die bij SA werkt, en die vermeld:

Chezz heeft eerste plek bij best racer en 2de plek bij veteste motor ombouw...of omgekeerd :S

Remi, correct if im wrong

en gefeli

AdiozZz

Hmm, ik zie tot zover nog niet zoveel speciaals. Wel goed dat ze zulke shows organiseren, voor ons beter Lelystad 2005. Wat dichter bij huis

Greetzz DAW

Joc Faab en ik zijn er vrijdag naar toe vetrokken
het was zeker de reis wel waard wat een mooie scooters

vrijdag zijn we om 12 uur vertrokken en kwamen om 05:30 Am aan in duitsland ontzettend veel mist op gegeven moment moesten we gaan streep rijden daaro in de bergen omdat we niks zagen meer dus was wel mooi en zaterdag avond zijn we vetroken om 17:00 uit Duitsland en na anderhalf uur paseerde we met 220km/u de nederlandse grens (peace)

We hebben echt een heleboel verschrikkelijk mooie scooters gezien echt niet normaal echt ongelovelijk wat die duitsers met hun scooters doen,ook omdat opvoeren daaro strafbaar is richten hun zich echt op styling en niet echt op opvoeren en dat kon je ook wel zien ook
we hebben heel veel bekende mensen gespot en de entree was gratis voor mij en joc en faab omdat we volgens die gasten daaro bij de organisatie zaten hahaha

Ik heb zeker geen spijt van die lange reis en het was gewoon super
ik heb wat foto's gemaakt voor het thuis front,je ziet niet alles erop daarvoor had je er gewoon bij moeten wezen !

oi
Vanaf Duitsland tot aan Holland 220km/u gereden
ffies tanken

Faab die moest pissen

Waarom niet bij een Wc faab ?

Uit de oorlog

Grens Overgang(ook wij kenne het onno)

Slaap koppen

De hal om 7 uur s'morgens

Joc met een durex tas ??????

Een zip met een aagepaste Grondplaat

rest van de foto's spreken voor zich

om 10 uur waren er nog niet zoveel mensen

Kiesler Scooters Vooral die Speedfight he faab ?

Duitsers houden ook van kits nos die niet aangesloten is

Voorbeeld van een mooie scooter die nooit en tenimmer zal rijden

Een Ontzettend mooie gecustomizede slider

No comment

mooi achterwiel

Mooie runner jammer dat hij niet echt trak in de lak stond

Angel ice

Nieuwe Scooter van Remy

Bcd Stand

Special Voor joc !

Gekke duitsers

Area 51