This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

Niet tijdens deze beurzen inderdaad.

Dat is misschien ook de reden, dat ik het allemaal een beetje tegen vind vallen, terwijl iedereen er razend enthousiast over is.

Maar zoals ik al zei, tijdens mijn eerste reactie, het is mijn "styl" niet. Ik wil snelheid, en een klein beetje looks. (al zijn die momenteel van mij ERG ver te zoeken :X). Komt tijd...komen looks

Dat wil trouwens niet zeggen, dat ik het stom vind, want ik heb me verbaasd over de creativiteit allemaal...

Ik snap je gevoel, zat net een beetje foto's te bekijken, blijkt dat er bij velen dingen niet aangesloten zijn zoals koelslangen, remkabels en ga zo maar door. Die wit met oranje Sr die 2 prijzen heeft gewonnen rijdt volgens mij niet eens meer. Achter zit er iig geen schijf op. Zo kan je heel ver gaan qua uiterlijk, maar is het dan nog een scooter of een aantrekkelijk object?

Ik weet wel dat ik weer hard aan de slag ga. Aan iets wat ik hier nog niet tussen heb zien staan }). En ik zorg er wel voor dat alles werkt en aangesloten is. Dat vind ik wel bij een project horen.

Kben ook niet echt kapot van die slider, de remklauwen hebben nog geen eens een likje verf gekregen en dat noemt zich dan een special scoot :X

Bij sommige scoots zat er nog geen eens een pijp onder, en dat vind ik juist een van de mooie dingen die meteen in het oog springt.

Maar er zaten wel mooie scoots bij daar niet van! Mooie pics ook inne!

Degene die niet konden rijden doordat er onderdelen mistten en zo moesten in mijn ogen gewoon gediskwalificeerd worden.. Wat heeft dat nog met een scooter te maken? Je moet ergens de grens trekken want anders gaan ze straks dingen neerzetten met een leeg blok en de velgen erop gelijmd of zo..

Ging de moeite niet zijn als 2/3 van de scooters het niet eens deden
Maar dat was ook de bedoeling niet van de beurs

iemand toevallig enig idee wie dit is hij heeft 2 fotos van mij gemaat ben wel benieuwd.

iemand enig idee waar ik zijn fotos kan vinden? (inne)
en die vriendin van die ene gast van scooter attac heeft ook mooie fotos gemaakt maar kon deze niet vinden op scooter attac
iemand enig idee hier over (of heb ik het gewoon over het hoofd gezien)

Op een beurs zie ik liever mooie scooters dan snelle scooters die gaar geplamuurt en gespoten zijn.

Bas@ICE said:
Op een beurs zie ik liever mooie scooters dan snelle scooters die gaar geplamuurt en gespoten zijn.
Maarja is een ding wat eruit ziet als een scooter, met wielen die niet meer kunnen rollen/een blok wat niet meer loopt/wielen die breken als je op de scoot gaat zitten 8P, enz enz enz nog wel een scooter dan?

Exact. Ik had het al in het projecttopic van die Duitser gezegt. Zo kan je wel een Ducati 999R kappenset pakken , het los over een Aerox frame draperen en er vevolgens een paar Aera51 velgen gewoon los bijzetten.

En dan nog een leuke onmogelijk uitlaat die 3x om de scooter heenkrult.

Dat is meer het idee van wat je wel eens met die hot-rods ziet, waarbij de motorkap en hele achterkant met hydrauliek kunnen worden opgetiteld en rondgedraaid.

Die hebben ook van die compleet vergulde wielophangingen etc. Leuk ja, maar die dingen rijden dus ook 0 km.

mr mario meld ook in zijn topic, dat het een "show-scoot" is. ipv een bromfiets, waar je ook op rijden kunt.

sjah....k vind er niks aan

Mol said:
Maarja is een ding wat eruit ziet als een scooter, met wielen die niet meer kunnen rollen/een blok wat niet meer loopt/wielen die breken als je op de scoot gaat zitten 8P, enz enz enz nog wel een scooter dan?

Dus is de mijn NRG nog wel een scooter?
Ik ben het met je eens... ander krijg je loze omhulsels oid.
prototypes van hout ofzo 8P Dan is mijn project al af :X
Had ik de sym erbij kunnen houden

Tinne..