Kazuya17 benelli 491 RR! 24 November 2005 #121 te vet project gewoon op naar de 23+ wanneer worden die ssr wigjes verkocht ofzo? voor de rest ga zo door
te vet project gewoon op naar de 23+ wanneer worden die ssr wigjes verkocht ofzo? voor de rest ga zo door
Cra-c-c I'm back 24 November 2005 #122 Ik vind je C21 erg, erg strak !! Heb je hier soms meer foto's van ? Gemonteerd etc... Als deze pijp eenmaal gaat verkleuren, oei ..... wat strak Succes..
Ik vind je C21 erg, erg strak !! Heb je hier soms meer foto's van ? Gemonteerd etc... Als deze pijp eenmaal gaat verkleuren, oei ..... wat strak Succes..
Izimo SWEETIES!!! 24 November 2005 #123 Heb wig in m'n handen gehad en het ziet er echt SUPER netjes uit... echt Luuk zn handen zijn net een CNC-freesbank
Heb wig in m'n handen gehad en het ziet er echt SUPER netjes uit... echt Luuk zn handen zijn net een CNC-freesbank
Kazuya17 benelli 491 RR! 24 November 2005 #124 dat ie ze maar gauw in de verkoop gaat gooien dan dan zullen velen mensen gelukkig zijn denks
Facilly [NHO] M-tuning 24 November 2005 #125 ik heb ook al mensen op msn gehad die erg graag zo'n SSR wig wilde hebben
Ivo Well-Known Member 24 November 2005 #127 Hahahaha luuk je krijgt het erg druk met wigjes maken zo te zien Ze zijn supper!!!
Erwin. Well-Known Member 24 November 2005 #128 Ivolution NRG said: Hahahaha luuk je krijgt het erg druk met wigjes maken zo te zien Ze zijn supper!!! Click to expand... SSR gaat voor +ralf+
Ivolution NRG said: Hahahaha luuk je krijgt het erg druk met wigjes maken zo te zien Ze zijn supper!!! Click to expand... SSR gaat voor +ralf+
SSR Spirox 24.6pk geblokk 24 November 2005 #129 hey mensen, allemaal super bedankt voor alle posetive reacties! nu nog maar wat meer foto's dan maar. ik zal binne kort nog eens alles overneiuw polijsten met een beter resultaat.
hey mensen, allemaal super bedankt voor alle posetive reacties! nu nog maar wat meer foto's dan maar. ik zal binne kort nog eens alles overneiuw polijsten met een beter resultaat.
Ivo Well-Known Member 24 November 2005 #130 Erwin. said: SSR gaat voor +ralf+ Click to expand... JUIST ERWIN!!! Het glimt mooi allemaal luuk
[Steef] Banken?? PM! 24 November 2005 #133 eey man, blingt als een tiet (H) Wel jammer van je speed die flink naar de klote is nu, maarja kocht alweer een nieuwe hoorde ik Laterzzz Stefan
eey man, blingt als een tiet (H) Wel jammer van je speed die flink naar de klote is nu, maarja kocht alweer een nieuwe hoorde ik Laterzzz Stefan
Spasta 6.74 @ 150 meter 24 November 2005 #134 pls post foto's van je volledige blok (zoals de laatste) waarbij je camera op een doos of staander staat. (zodat ze scherp zijn) ziet er zo geil uit :~
pls post foto's van je volledige blok (zoals de laatste) waarbij je camera op een doos of staander staat. (zodat ze scherp zijn) ziet er zo geil uit :~
DG. DG Design 24 November 2005 #136 Dikke glim, ziet er erg net uit! Wigje vink ook erg vet, (en functioneel waarschijnlijk )
Sviz. Nico de opperbeuner 24 November 2005 #139 Een c21 kan er toch goed uitzien gepolijst jammer dattie alleen verkleurd met het vlammen.. Ziet er goed uit. Sviz.
Een c21 kan er toch goed uitzien gepolijst jammer dattie alleen verkleurd met het vlammen.. Ziet er goed uit. Sviz.
Renzoke #Vintage 1986# 24 November 2005 #140 dat ziet er allemaal super netjes uit hoor! Maar die wig blijft hard doen! Super ding :~