This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Mooi maik . verwacht al aardig wat van je scooter.. Nu nog ff een keer alles netjes in elkaar zetten en zooitje naar spuiter brengen. Succes ermee kerel.

dit hele project is mooi!! Dit word een zwaar custom Speedy, en zal volgend seizoen mooi zijn om jou als competitie te hebben Spreek je :*

Maik,binnenkort je Helm weer van onder het stof halen neem ik aan
Over een tijdje maar eens bij de een dagje vrij nemen en rondje OT met Firefox en Speedy ownen

De diesel begint weer tot leven te komen denkz :W
suc6 kerel,

Jou! Svizanne! 8P

DG SF2 said:
dit hele project is mooi!! Dit word een zwaar custom Speedy, en zal volgend seizoen mooi zijn om jou als competitie te hebben Spreek je :*

Mij als competitie? Ja. hopelijk 16-17 pk.. maar jij boekt meer denkz!

Sviz. said:
Maik,binnenkort je Helm weer van onder het stof halen neem ik aan
Over een tijdje maar eens bij de een dagje vrij nemen en rondje OT met Firefox en Speedy ownen

De diesel begint weer tot leven te komen denkz :W
suc6 kerel,

Jou! Svizanne! 8P

Helm ligt al op het nachtkastje te wachten :*
Lijkt me inderdaad erg tovv eens samen te vlamme/af te stelle!
Return of the DIESEL +ralf+

eej Maik,

Ziet er al een stuk beter uit ! Bovenste lijn loopt al redelijk mooi over watk zo kan zien, die booskijker lijn zou ik nog even een randje plamuur over zetten anders duurt het zolang voordat die helemaal glad en recht is
succes t word vet

Misschien kun je beetje polyester op de rand smeren, word het wat sterker van. Verder ziet het ontwerp er echt netjes uit Maik.

heey
vet project
voorkap word al mooi
en die velgen staan egt bruut op een speedfight
veel succes met je project
laterz dirkjan

Verdorrie.. dat word weer passen en meten ;(

Oeps.. verkeerde projectje.. Deze komt uiteraard op de Speedfiets 8)

Sviz. said:
Minimaik 8P

Ik zeg mooie vorm,maar TE groot maja als jij t maar tof vind toch

Svizinnie :*

Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind em ook een slagje te groot, voor de rest ziet die er wel leuk uit

Status
Not open for further replies.