This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
wauw erwin....wat zie je der weer sexy uit...:W

magk je handtekening..:W:~

hijs echt netjes man....ik spot je komend seizoen...ltrzzzzzz

bedankt allemaal weer voor de reacties, was zeker super lekker weer om te bouwen en foto's te maken.

@ Mizzle, Beetje zin
@ Tinne, Vorkpoten polijsten wordt em iig niet :*, misschien nog keer die staaf zwart, ff kijken nog.
@ Shane, idd nrg dd velg op mina SD blok.
@ Bjorn, heb je mijn handtekening nog niet dan ...
@ izi, valt toch wel mee..

TYFUSZOOI< Mijn scooter is omgepleurt, 3 fucking diepe krassen erop... :'(

Nu heb ik et helemaal gehad met dat ding, Is altijd wat :|

Attachments

• 100_2665.jpg
    29.9 KB · Views: 322
  • 100_2662.jpg
    32.3 KB · Views: 320
OMFG :X

Waarom erwin waarm...? Kan daar niet een mooi stickertje overheen ofzo? Niet zo negatief ineens he :*

Is kut idd :X

Maar ik snap dat nooit heh, zulke dingen, dat doe je toch echt zelf, kan dat ding ook niks aan doen

Je hebt hem of zelf gewoon kut neergezet, of iemand heeft hem omgebeukt. Als het het laatste is, stuur je het adres maar 8)

hij stond gewoon stevig op een steun, maar er viel wat om dat probeerde ik tegen te houden, maar toen viel scooter ook

mischien dat het nog weg te halenvalt met scratsh remover daarmee heb ik ooit een kk dikke kras uit de auto gehaald daarna zag je het vrijwel niet meer alleen als je er met je neus bovenop ging zitten.

(ja die kras was top op de onderlaag)

Die op mijn voorkap is iig door alle laklagen heen, die achterop heeft nog een hele kleine kans. Probeer et binnenkort wel is als ik er zin in heb (over maandje ofzo)... momenteel heb ik et echt ff gehad ermee

zonde erwin!

Gewoon ff een lakstiftje halen of iets, zodat je het nog redelijk weg kan werken (heb ik ook gedaan op een paar plekjes)... maarja het is toch goed kut

Status
Not open for further replies.