SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
ik heb die auspuff ook net binnen gekregen, maar waarom heb je er geen demper bij gekocht?

de scoot ziet er vet uit tbh, maat van mij heeft zelfde kleur en ook op een phantom, dus dat is sowieso goed:D

je had eerst een soort van area veer systeem, maar nu een alu stang? minder gewicht ivm sprints of?

ik heb die auspuff ook net binnen gekregen, maar waarom heb je er geen demper bij gekocht?

de scoot ziet er vet uit tbh, maat van mij heeft zelfde kleur en ook op een phantom, dus dat is sowieso goed:D

je had eerst een soort van area veer systeem, maar nu een alu stang? minder gewicht ivm sprints of?

Hey, dempers kon aad eventjes niet krijgen was een slechte lading ofzo.

Zelfde kleur op een phantom :eek:... nog niet veel eerder gezien.

Enne veersysteem komt volgend jaar weer. dit jaar gewoon met alu stang.

nee, idd ik wilde ook graag een carbonne demper, maar die waren idd "out of stock" dus toen maar een kevlar genomen, wat mij eigenlijk absoluut niet tegen valt eigenlijk!

/ misschien als ik die scoot kan lenen een sprint trekken:) zou wel vet zijn 2 bijna dezelfde scooters.

Heey erwin mooie pijp!!!, ben benieuwd wat voor score er met deze uitgaat komen;) succes ermee verder.
Grtz Ivo

hey erwin hele nette pijp :love: !! ik dacht dat je eentje nam met rechte demper ... ach maakt het uit hij ziet er goed uit en zal lekker knallen !!

oooii ;)

Bedankt weer voor de reacties,

Zjaaak, zelf een dempertje maken gaat em niet worden. Of een gepolijste of een carbon demper. ff kijken nog.

hier nog een fotootje van mijn blokje:

attachment.php

Attachments

• 000_0395.jpg
    000_0395.jpg
    62.4 KB · Views: 1,121
Status
Not open for further replies.
Back