This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
hey puntje die lagers mag je laten zitten. Ik had een uurtje over en heb het snel even voor elkaar gemaakt. Had ik het maar niet gedaan, de lagers kostten me hier 24 euro:X

Die lagers haal je er trouwens makkelijk zelf uit hoor. op de kop leggen het blok (op de voorkant) en achterzijde opwarmen. Dan paar tikjes met kunsstof hamer en ze vallen er zo uit. Nieuwe kun je er dan probleemloos zo weer inleggen.
Maar goed... weet je dat voor de volgende keer.

Komt goed Jesse , Net ff bezig geweest trouwens met blok bewerken op overrange, das echt klote werk met een dremel... heb helaas geen slijptol liggen.

zeer netjes allemaal punt, heel vet, mooi blok, dikke cilinder enz enz gaat helemaal goed komen. en de shirts zijn zeer vet!!

luuk

Ik heb maar een andere onderkap gekocht aangezien diegene die wat op zou sturen niks meer van zich laat horen (geld ga ik zeker terughalen).

Ik moest zoiezo een nieuwe onderkap omdat die kap die ik nu had met ty-wraps vast zat en er een gat in de achterkant zat.

Dus vandaag ff een kapje gekocht. Erg vies enzo maar ophangpunten zijn goed en er zitten geen scheuren in.

Overduidelijk *D Cleanen dat ding, zou tof zijn! Je hebt de hele winter om dat te doen, dus dat komt goed :*

nice erwin

effe strak zetten en weer laten painten.

nog van plan onderkuip te cleanen met poly?

Die onnodige gaten gaan dicht, van die ene beugel aan de zijkant en aan de onderkant.
Moet ook nog even een leuk spatbordje vinden, maar is best moeilijk kiezen. die kan dan gelijk mee naar de spuiter toe.
Underseat ben ik ws niet van plan, geen zin om heel de achterkant opnieuw te laten spuiten en een losse is bijna onmogelijk om echt mooi te krijgen denk ik.

Ik had toch echt een underseat eronder gestoken, een losse moet gewoon kunnen, zijn meerdere dingen die je kan doen om ervoor te zorgen alsof het ding nergens vastzit. Het hele kapwerk is enorm clean en strak, daar mag geen underseat op missen vind ik persoonlijk .

Maargoed zonder is ie ook goed te doen

Gewicht , en binnenkant van de kappen is nu ook al zwart, dus ziet er wat netter uit.

Had vandaag bij Leertouwer ook extra kapjes gehaald voor de zijkanten, dus ik dacht net: laat ik daar is in gaan dremelen 8P. is nog best geinig geworden.

Komt overal nog gaas achter bij de kappen, moet even goede kit daarvoor vinden.

| Erwin. | zegt:
plastic dremelen stinkt btw te erg
-Elwin Maura // zegt:

-Elwin Maura // zegt:
dat smelt lullo
| Erwin. | zegt:
joh
| Erwin. | zegt:
maar stinkt wel
-Elwin Maura // zegt:
goh ?

Haha ziet er wel geslaagd uit ondanks dat het stinkt!!!
Wordt nog wat volgend seizoent puntje!

Oiii

erwin je moet 2 componten lijm hebben,ik gebruik het op mijn stage om bijvoorbeeld bumpersteunen,als ze afgebroken zijn aan te lijmen die zooi is super sterk en het is zwart dus het valt niet zo op aan de binnenkant dan voor je gaas dan

Status
Not open for further replies.