This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Netjes man maar dat wist je al, het word nog eens wat met onze hokkies

spreek je maistro hoihoi :*

ziet er puik uit !

jammer dat je niet even je overrange pas hebt gemaakt voor het stralen, had het nog even wat netter geworden.

verder super blokje

wat had huib gezope toen ie dat blok deed, je ziet nog volop zwarte drap en spikkels zitte.....

foto is kut .. Blok is echt super netjes in het echt.

Je moet het blok is in het echt zien, op de foto is het dus echt lelijk ja. Dat is dus schaduw en dergelijk. In het echt zit er geen mm zwarte drap op en spikkels zitten er ook niet op.

Enige wat wel op het blok zit zijn wat kleine gietspikkels . daar kan huib dus niks aan doen.

Last edited:
Daar zit ik dan op te wachten, parts kopen ken ik wel! (nofi :*) Hoop op een paar mooie doe-het-zelf dingetjes !

KOmt goed Daniel (hoop ik)

paar nieuwe foto's gemaakt van blokkie, zijn iets beter, maar nog niet zoals mijn carters in het echt zijn.

Ziet er nice uit man, altijd lekker zon schoon blokje
Hopelijk kan ik ook weer snel verder met mijne geestje , morgen maar eens aan kapwerk gaan beginnen

Ziet er lekker uit erwin, ben blij dat je nog steeds met je scoot bezig bent , ik liep vorige week de schuur in en toen stond er een verwaarloosde zip , dus ben meteen z'n carterdekseltje gaan poetsen en een polyester setje aangeschaft :W.
Maar ga zo door met je scooter, ding ziet er super uit en gaat je bent er bijna nu .

ThanQ .

Boscrossen gaat er niet van komen vrees ik, Joene en Tom.
Van de week blokje maar is bewerken voor overrange en wat kleine stuff kopen.

Evert, leef jij ook nog jonge.. jij vist toch meer dan je met je scooter bezig bent.
En ik ben er nog lang niet, ding moet nog zzzzzzzzoooooveeeel aan gebeuren voordat die een beetje mooi wordt.

Bewerken op overrange is ook zoveel werk .! haha

Ja in jouw tempo is die er nog lang niet nee , al moet ik zeggen gaat de goede kant op de laatste tijd.!!!

Maar ziet er allemaal netjes uit hoor erwin dat is natuurlijk ook belangrijk.!
Misschien trekken we een sprintje volgend jaar/misschien niet ..!

Suc6 nog Ciao.!

Status
Not open for further replies.