Srally @ Scootin'

het zijn ook echt een stel amateurs beetje overal tiepvauten enzo en bij die uitlaattesten bij die grafiek en shit en die dna ziek geen verschil beetje jammerrrrrr

Scootin.

Mja 5 pagina's. wel koel. foto's zijn ook beter gelukt dan ik had verwacht.

Nu weet ik pas hoe die gasten de verhalen aandikken :)

Dat van die Yamashi uitlaat is gewoon fout opgeschreven door Kimmo. Ik zei dat ik een Yamashi as ging plaatsen en een Yasuni uitlaat. Dat van dat carter is ook eeb beetje bull want die was gewoon wat vies omdat ie er vaak afgaat. Maar die glom ook.

Foto's zijn net genomen in die regenweek van 8 augustus, maar was toen net een klein beetje zon, dus foto's zijn niet grijs enzo.

Originally posted by stealth2000
Welke uitlaat werd er nu weer getest en wat vonden ze er van?

Samba, POWER ONE en Funky......

POWER ONE WAS REDELIJK ?........ |( |(

FUnKY WaS DE VeRAssINg OP PIaGgIO :rolleyes:

SamBA IS OkE :)

Die Ralley is wel zeer vet, alleen ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om met 300kb per foto zo'n brakke kwaliteit krijgt.

Scans

Hier wat fatsoenlijke scans:

RallyPage01.jpg

RallyPage02.jpg

RallyPage03.jpg

RallyPage04.jpg

RallyPage05.jpg

Hier nog voor de volledigheid nog ff de BEFORE pics. Hier is ie dus nog 100% origineel :)

Rally01.jpg

Rally02.jpg

Rally03.jpg

Last edited:
vind het echt een prachtige scooter hoor maar wanneer komt er nou eens een schuine standaard onder he....dit staat zo gammel dat schuine staan op z'n "midden" bok.....

Helemaal polini freak en dan geen uitlaat van polini dat volg ik nog niet helemaal. Verder wel een koel ding en tof voor je dat in scootin' staat. ;)

Die standaard is inderdaad FOUT

Maar anders moet ie in ze kap gaan zagen ofzo...

Lijkt mij, dat als je SRally heet dat je daar wel weer iets moois mee kan.

EVO middenbok

Mja het zijn toch ook EVO logo's. :)
Mja Gilardoni. Staat toch echt een E een V en een O/G

Maar ja middenbok zit ik nog ff mee.
Maar ik heb in feite al een zeistandaard :)
En 1 die aan 2 kanten werkt :)

Maar omdat onze schuur nogal krap is, is deze bok wel handig, want door aan beide kanten een blokje eronder te zetten, kan ie nog recht staan en een beetje stabiel ook. Vandaar.

Eerst me motorische verbouwing en dan zie ik weer verder.

Polini

Originally posted by flash16
Helemaal polini freak en dan geen uitlaat van polini dat volg ik nog niet helemaal. Verder wel een koel ding en tof voor je dat in scootin' staat. ;)

Mja dat Polini freak valt wel mee hoor. Ik wilde een zwarte scooter met blauwe details. Dan is de keus voor een (deels) Polini uiterlijk natuurlijk gauw gemaakt. Kan moeilijk die oranje/groen/geel fluor Malossi zooi gaan opplakken.

Vroeger was ik wel meer een Polini freak, maar met dat merk kwam ik gewoon als eerst in aanraking. Van Malossi had ik nog nooit gehoord. Nu gaat me voorkeur daarnaartoe. Wat niet wegneemt, dat ik Polini aan de kant schijf. Me 2e blok wordt ook een bij mekaar geraapt zooitje ;)

En ja ik had vroeger een For Race, maar die heeft de aanvaring met de stoep niet overleefd. :)

Re: EVO middenbok

Originally posted by SRally
Mja het zijn toch ook EVO logo's. :)
Mja Gilardoni. Staat toch echt een E een V en een O/G

Er staat gewoon EVG, een of andere afkorting van de Gilardoni-fabriek(en)...

Greetz.

Back