Srally @ Scootin'

Advertisement - register to remove this

Cool ja!
Maar ik vindt het niet cool om het hier te zien want ik wil het gewoon in de scootin zelf lezen.Echt domme actie.En copyright en zo????

alleen dat polijsten van de binnenkant van je velg, waar slaat dat op? dat ziet toch niemand? daar zit immers de band overheen... of begrijp ik het verkeerd?

Originally posted by SpeedfightFreak
alleen dat polijsten van de binnenkant van je velg, waar slaat dat op? dat ziet toch niemand? daar zit immers de band overheen... of begrijp ik het verkeerd?

Je begrijpt het verkeerd, het gaat over het velgbed....kijk eens goed naar de foto's dan zie je het misschien.

haha volgens mij begrijp je dat verkeerd, hij bedoelt denk ik dat de meeste alleen dat randje aan de buitenkant polijsten, maar hij heeft ook een gedeelte aan de binnenzijde gepolijst.

begrijp je t nu of is dit onduidelijk weer??

mzzl Raymon, die vandaag een zeeeeeeeeeeer lekkere chick zag staan voor de deur bij scootin.

Originally posted by Hebo-47.6mm
Cool ja!
Maar ik vindt het niet cool om het hier te zien want ik wil het gewoon in de scootin zelf lezen.Echt domme actie.En copyright en zo????

oh hmmz..

nee, mensen vroegen erna .. dus poste ik het..
moet hij gedelete worden dan ?

weer eens een vette specialscoot.... die eigenlijk al bekend was voor velen...

Wat staan er verder weer geweldige artikelen in zeg! :r Ik vind het altijd zo amateuristisch dat ze vet veel drukfouten maken.... (bijv nu, bij elk uitlaatgrafiek staat eronder: "5,111 pk bij 8520rpm" oid)

En dat noemt zich een profi blad, verder.... altijd leuk voor de plaatjes, dat wel...

Back