Dit model heeft geen kickstart, maar zal hem zometeen wel aan de lader doen. Zou het misschien de spanningsregelaar kunnen zijn? Heb op het moment ook geen foutmeldingen meer nadat ik hem gereset heb.Klinkt inderdaad als een lege accu. Ik zou hem even opladen als ik jouw was en nog eens proberen. Als je spanning te laag is dan spuit de scooter ook niet in. Zit er een kickstarter op?
12,15 Volt is veel te laag voor een nieuwe accu en deze spanning is ook nog gemeten met de scooter in rust.12,15v
Ik ben er zelf niet van een scooter weg te doen als die nog gemaakt kan worden. vandaag is er een vriend van mij langs gekomen en hebben we het geprobeerd met zo'n jumpstarter maar die trok ie ook leeg. We dachten allebij dat het de startmotor was vooral doordat die helemaal verroest was. Injector spuit benzine goed in, heb mijn vinger voor het bougiegat gehouden en rook benzine en mn vinger was ook nat. heb er een nieuwe bougie in gedaan en die vonkt super. heb het geprobeerd te starten met een boormachine op de vario maar zonder succes. Wat kan ik nog proberen?Een Ditech die moeilijk of niet wil starten, kun je waarschijnlijk zo beter weer.de deur uit doen. Dit was altijd dat ene type SR welke je als thuis sleutelaar moest overslaan. Je kan er amper zelf wat aan doen. En hier in de buurt wilde de scooterzaken ze ook liever zien gaan. Leuk dat tunen met een gameboy maar alles gaat over de stroom, dus voor alles is opgestart is je accu gewoon al ver leeg. En aangezien je niet kunt kickstarten vrees ik het ergste voor je. Als het eenmaal rijd en goed is is het leuk. Daarna huilen met de pet op
Had gezegd dat hij m na n jaar niet gereden ermee te hebben niet meer startte. Zei dat ie net iets te weinig benzine kreeg volgens hem. Meer was er niet zei hijHeb je nog contact met de verkoper van vorige week? Misschien kan die de problemen vertellen waar hij tegenaan liep? Dat scheelt mogelijk trouble shooten.
Groet,