This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprinter Piaggio.

Status
Not open for further replies.


Zo mag ik het horen! Fryslan boppe! haha. ja ik kom uit Giekerk en de eigenaar uit Oenkerk. oh ja de setup staat op het profiel van "the man" maar ik ken em zelf niet vinden!! dusz als iemand em vind graag ff een linkje of zet de setup erop! mijn grote dank!
 
Tja, ik geloof Erik wel om zo die piek te verklaren. Wante, mocht dit een net afgestelde scooter zijn, waarom is die grafiek dan zo ontzettend fout.

IMO wordt die piek dus niet gescoord door een goed afgestelde machine.

Maja 20 pk is leuk.. maar om daar nou speciaal een topic voor aan te maken. :|
 
het is een raare grafiek omdat er grotere tandwielen in zitten(denk daar maar even over na) De getunede cilinder is vastgelopen dus die is in de klieko beland......... voor jubbega komen er andere vertanding in dus zal de uitdraai een ander perspectief krijgen. toch leuk dat jullie denken dat er elf in zit maar toen deze grafiek is gemaakt zat er GEEN elf in....... maja nogsteeds wie niet geloven wil moet maar even kijken op Jubbega.

PS setup komt zo snel mogelijk ben nogsteeds aan het zoeken.
 
Originally posted by nrg umpreza
ik heb ff een vraagie wat voor vertanding kan ik het beste in me nrg doen???? greetzz nrg umpreza scoot

vertanding die kan draaien, die niet snel slijt, en die ervoor zorgt, dat je vooruit komt...

(dat is per scooter verschillend, wat de beste combinatie is.)
 
Originally posted by Jacco
Post je grafiek ff in het grote vermogens topic, daar wacht je "eeuwige roem "

Nee er moet nog veel verandert worden aan de scoot en ik denk dat Michiel hem dan weer op de testbank zet. Zodra die uitdraai komt zal ik hem daar op zetten maar deze nog niet. Maar toch bedankt
 
He ik wil trouwens van dat junior member gedoe af!! hoe moet ik dat doen?? of wordt dat bepaalt door de oppermeester van scooterforum zelf??? word namelijk helemaal gek van "Junior member" alsof ik een klein kind van drie ben.
 
Status
Not open for further replies.