Sprintdemo 11 juni Lexmond

Lekker gereden daniel & sander :# Jullie waren tenminste de 2 enigste snelle std scooters daar.

Was wel leuk dagje, het lopen was ook wel leuk :D 1.5 uur heen en 1.5 uur terug..

Die karts waren ook wel lache, en ik heb me geergerd aan die kreidlers zonder demper x| En aan die nrx doeds :X
 
Ding ging wel erg snel alleen was ze start volgens mij dramatisch!

Al die bestuurders van die ''oude'' brommers wisten niet hoe het startsysteem werkte ofzo, sommige gingen niet tussen pre-stage&stage staan en andere bleven 5 sec wachten als het al groen was:?
Maar het was wel vet dat ze dit allemaal hebben gedaan sommige bestuurders waren toch al aardig op leeftijd, wel knap van ze om uberhaupt al te sprinten:W
 
Raceroxie said:
Maar het was wel vet dat ze dit allemaal hebben gedaan sommige bestuurders waren toch al aardig op leeftijd, wel knap van ze om uberhaupt al te sprinten:W

die ''jongens op leeftijd'' waren al met brommerts bezig toen jij nog niet eens was geboren :p
 
JasperdB said:
die ''jongens op leeftijd'' waren al met brommerts bezig toen jij nog niet eens was geboren :p
Ja weet ik;)
Ik vind het ook alleen maar knap dat ze na zoveel jaren nog steeds met brommers bezig zijn en zelfs nog sprinten ook:W
 
em mijn zip deet het weer niet toen ik moest rijden daar voor liep hij nog als een kogel

sander nog bedankt voor het lene van je bogie sleutel
 
Inne,
Bedankt voor je hulp. Dat sommige oudjes wat problemen met het startsysteem hadden ligt aan hen, het systeem werkte perfect.
Volgend jaar misschien een echt sprintevent, wie weet?

Groeten,
Luc
 
LucF said:
Volgend jaar misschien een echt sprintevent, wie weet?

Groeten,
Luc

Dat zou erg mooi zijn, eindelijk eens een wedstrijd dichtbij huis :)

De baan zag er trouwens (op de foto's ) erg goed uit, zoiets moeten ze in friesland ook eens gaan zoeken want in Jubbega was het al niet vlak en in Damwoude was het helemaal gevaarlijk hobbelig.......
 
Raceroxie said:
Was wel vet.

3x gesprint, 3x tegen sander, 3x verloren;(
Maja er was voor de rest nou ook niet echt veel tegenstand:p

@ avotuning waar bleef je nou man, ik stond 5 minuten bij de start te wachten:p en toen kwam sander er maar aan om te sprinten*D



hehe ''loop-persoon''8P
ging nog wel redelijk gelijk op he, onze sprints, alleen op laatste stuk reed je me eruit. Maar die van jou rijdt wel lekker hoor;)


Wat zijn jullie trouwens snel terug man, wij kwamen om 16.20 bij mij thuis aan, waren jullie dus nog sneller als ons!


wat kan ik er aan doen als mij ontsteking naar de klote ging sotty voor het wachten dan
 
Uhm ja daar irriteerde ik me dus ook zo aan. Nutteloos gaan rijden/wheelien op rennerskwartier:(

Even ter verduideleking ik maakte dus gewoon een wheelie op de sprintbaan toen Sander en ik terug reden na sprintje:D
 
Back
Top