The Saints Hilversum - 3FM! 24 Juni

Als jullie nog vragen hebben, gewoon Pm sturen of hier vragen;). Beter als vrijdag allemaal onduidelijkheden.
 
Precies, wordt dan wel een tyfus lange dag voor mij.. 7u opstaan, dan ergens in de middag de trein naar Almere pakken vanuit het zuidelijkste puntje.( Ruim 3u) Dan op brommert naar Hilversum met Wesking en ik denk (neem aan dat er wel een leuke sfeer is) dan een nachtje door halen:p. Maar ik heb er zin in.
 
Hoe zit het met dat verzamelpunt? Gaan mensen vanaf daar met hun sprinters ed al op straat? Lijkt me niet zo handig? Wat is de bedoeling van het verzamelpunt?
 
Vanaf daar bel ik 3FM op dat we er aankomen, zodat alle cameras op tijd buiten worden gezet en wij warm welkom krijgen. En dat wij met een zo groot mogelijke groep aankomen natuurlijk!
 
Hoe zit het met dat verzamelpunt? Gaan mensen vanaf daar met hun sprinters ed al op straat? Lijkt me niet zo handig? Wat is de bedoeling van het verzamelpunt?

Ik wss wel. Maar dit is uiteraard niet verplicht, als je liever nog even veilig in de auto wilt zijn kan dat ook!
 
Back
Top