This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

Er was toch geen tijdsmeting....???

Ik hoor over de foon allemaal goede en leuke verhalen!! Klote dat mijn brommer er wel is, en ik niet...maargoed. De foto's komen denk morgen wel op st.net te staan

Ik heb geen pics, behalve van GP en Jet in de "Rukbunker" :W +ralf+

Was gewoon te vet.... mijn ding heeft vandaag 40+km op het circuit geknald (dus 40km afgelegd ) dus heb genoeg geknald... Degene die niet zijn gekomen, hebben dus dit keer echt iets gemist... je kon sprinten als een jekko.. ik denk dat ik zelf zo'n 50x heb gesprint... dus het was gewoon te vet...

was echt mega vet ja, en ja dj zag je vaak voorbij knallen en maf doen
was echt mega koel, met iedereen !
lekker gesprint elke keer het duimpje van hendrik
alleen wat minder was dat mn benzine kraan lekte srry meneer beer :*
al met al een echte top dag!!! lekker veel kennen rijden

Had je sms gestuurd, dat ik ze een x had gevlamd ja Was echt te gek... geen kwade gezichten gehad etc.... Beerke nog ff gemeet :W En we hebben gewoon dikke lol gehad, allemaal, stuk voor stuk... Tegen veel mensen gesport, echt super..

dj mike gebrand ja? o niet gezien maja
enne @t bas, ja je kon deels een ronde rijden zeg maar, wel rustig, zie je op de foto''s wel, niet heel eht circuit was open deels

ik zou graag een aantal objecten zien samengesteld uit pixels. deze pixels hebben allen een aparte kleur. deze pixels bij elkaar vormen een beeld en dat beeld stelt dan weer iets voor.. idd ja.. waar zijn de fotos of filmpjes

Marcel-NRG said:
DJ belde mij op.. hij had Jeffrey en Knapuh kapot gebrand 8P
Klopt, alleen met een Mega Sproeier van Knapuh en met een toerenbereik van MAX 13000 i.v.m. vlamnieuwe zuiger!!! om 1600 uur andere rollen gemonteerd en kleinere sproeier !! wil het nu nog wel een keer zien!
maar idd s'margens had DJ gewonnen!!

Het was inderdaad een super vette dag , in ieders geval voor herhaling vatbaar!!!liefst met dezelfde leuke groep!!

Ik heb me zekers vermaakt deze dag... Het was echt een leuke groep..

Ik heb de neos flink op ze flikker gegeven vandaag , deze dag was bestemd als afsteldag alleen ik heb alleen maar lopen branden.. 9 liter benzine erdoorheen gejaagd

Zeker voor herhaling vatbaar, en ik ben verslaaft aan die baan

ciao

Het Beer zipje reed niet verkeerd alleen nog geen 100% , hebben we hem net uit elkaar gehaald, carb eraf membraam eraf, Tja toen werd het wel duidelijk!!! dat ie nog reed is een klein wonder!! membraam plaatjes compleet weg!! tenminste er zat nog wat je kan het alleen geen membraamplaatje meer noemen!!

IK ben pas net thuis, en ik heb me ook ZEER goed vermaakt, ook al liep mn scooter niet super en had ik wat probleempjes met mn rem/carb..

Over die rem, wil ik Sander AKA Burn heel erg bedanken voor zn tevergeefse hulp :* en Fred Koopmans bedanken voor het maken na een uur bezig te zijn geweest ofzo, danke shon :*

Over het circuit was ik ook zeer te spreken, was een leuke groep idd, en je kom zoveel rijden als je wou, echt toppie, en zeker voor herhaling vatbaar!...

IK hoop verder dat Inne een beetje uit de kosten kan komen, aangezien er maar 40 inschrijvingen waren, terwijl ze er 80 nodig had om uit de kosten te komen hoorde ik
Toch complimentjes voor de organisatie

Greetz..