Sportstuurtje

LoKa

Sexy Bastard
Ik zou zo'n open stuur willen kopen, zoals je bij Franse Aerox'en wel eens ziet, nu vroeg ik me af welk merk je hiervoor het beste kan nemen, en hoe veel het in totaal ong. zou kosten....
(het stuur + crossbar)
Is het ook mogelijk om je bedieningsknoppen van de pinkers, claxon, en verlichting hier op te monteren??
Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by LoKa
Op je standaard stuur staat dat toch ook gewoon op bevestigd, dat moet je dit toch over kunnen zetten naar een cross-stuurtje??
Razma???

Waarom verander je je standaard stuur voor een cross stuur?
JUIST JA! omdat het ANDERS is! |( :p
 
Je zal zelf moeten knutselen. En ik zou goed zoeken, want je bevestiging moet ook hetzelfde zijn. Kan je beter je stuur van de kappen strippen, en je stuur in een kleurtje spuiten. Dan heb je hetzelfde effect
 
Dit is mijn stuurtje, ik hoop dat het een beetje te zien is, maar ik heb gewoon mijn knoppen kunnen overzetten. De bevestiging op je vork is het moeilijkste stuk, bij mij is dat met de zadelpen van een koersfiets gemaakt. Een beetje improvisatie en handigheid is dus wel nodig.
 
Originally posted by viva la Nilzz


Waarom verander je je standaard stuur voor een cross stuur?
JUIST JA! omdat het ANDERS is! |( :p

Dit is helemaal geen dom idee ofzo, in de scootnscoot heb ik al veel boosters gezien met een cross-stuurtje, en die hadden de bediening van hun pinkers, claxon enz, gewoon overgebracht op het cross-stuurtje...

@Makker: past dat stuurtje een beetje, welk merk heb je gekocht enzo?? Hoeveel kostte het in totaal?
Beetje uitleg plz
thx
 
Originally posted by LoKa


Dit is helemaal geen dom idee ofzo, in de scootnscoot heb ik al veel boosters gezien met een cross-stuurtje, en die hadden de bediening van hun pinkers, claxon enz, gewoon overgebracht op het cross-stuurtje...

Dan weet je toch hoe het moet?
 
Ik heb het "gezien", maar ik kan niet ruiken of ze dat stuurtje daarvoor hebben moeten aanpassen of niet he...

Anyway, iemand nog informatieve reply's, want hieraan heb ik nix natuurlijk...
 
Originally posted by Poeg 4-ever
Ken iemand die heeft gewoon zijn eigen stuur gestript, er van de zwarte schuimrubber omheen gedaan en klaar, best wel mooi.

Kan niet, bij een scooter horen kappen. Dat past toch neit in het geheel. Al die bwssen emt ide zooi zien er niet uit. Als je eencrosser wil, koop dan geen scoot, als je het stuurkpaje lelij kvindt, pas hem dan aan. OF koope en scoot met wel een mooi kappie. Een scoot is een racer geen rally boerengeval.
 
Back
Top