sportstuurtje op sr,,

Marvin V

Well-Known Member
heej, ik heb net een sr gekocht, meteen ff alle kappen eraf gehaald, maar nu wil ik net als op mijn aerox een tnt stuurtje erop,

toen ik de kappen van het stuur afhaalde kwam ik erachter dat als de kappen eraf zijn de knopjes voor ligt, richting aanwijzers, toeter en electrische start niet op het stuur gemonteerd kunnen worden...

nu vraag ik me af of hier een oplossing voor is en zo ja of iemand er een foto van heeft..

omdat de scooter voor straat gebruik is wil ik de knopjes wel op mijn stuur hebben.
 
Advertisement - register to remove this

k geloof dat als je de handvaten van een ouder model aerox neemt ( voor 2002 ) dat je meerdere knopjes hebt...

dus ook voor groot licht, klein licht, licht uit etc..

bij model aerox na 2002 is het licht niet meer uit te schakelen en brand dus altijd.. dus ook geen knopje daarvoor :+
 
WheeleX said:
k geloof dat als je de handvaten van een ouder model aerox neemt ( voor 2002 ) dat je meerdere knopjes hebt...

dus ook voor groot licht, klein licht, licht uit etc..

bij model aerox na 2002 is het licht niet meer uit te schakelen en brand dus altijd.. dus ook geen knopje daarvoor :+


Het gaat over zijn sr..;) niet over aerox
 
Dus?
Die van zijn sr kan ie toch niet gebruiken,dus zal hij verder moeten zoeken.
Ik zou oude schakelaars van een rox pakken, je huidige doormeten, kabels labelen e.d. en vervolgens op die van een aerox aansluiten:)
 
Back
Top