SPL

Dido

Well-Known Member
Weet iemand of deze pijp het goed doet op een hebo alu70 , ik vind ze namelijk wel lekker en t is eens iets totaal anders.En het geluid?


Thx
 
Advertisement - register to remove this

Eet jij je uitlaten op?
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Weinig mensen hebben deze uitlaat geprobeerd, heb ik het idee... Wel is het zo dat een tuner waar ik vaker kom, beweert dat de SPL goed zou lopen op hoogtoerige cilinders... Nee, dit is niet een of andere flutdealer...

Greetz.
 
ik had ook nog een vraagje:
bestaat de spl wel voor een Minarelli verticaal?? Ik heb al even op scootparts gekeken maar daar stond geen min vert bij.
 
Spl doet het goed op een (ongetunde)evo 70 veel trekkracht en topsnelheid beter als de shot
hou alleen wel de demper in de gaten de popnagels trillen los(de gaten lubberen uit)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Weinig mensen hebben deze uitlaat geprobeerd, heb ik het idee... Wel is het zo dat een tuner waar ik vaker kom, beweert dat de SPL goed zou lopen op hoogtoerige cilinders... Nee, dit is niet een of andere flutdealer...

Greetz.

Dat zal dan wel Anthony van Twins geweest zijn...
smile.gif

Ik heb em ook nog niet getest, maar ik hoor er vrij positieve dingen over... het is natuurlijk geen echte racepijp zoals de JollyMoto, C20 of Hebo R2...

En die lostrillende popnagels in de demper heeft de Hebo R2 ook last van...

------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, schuimfilter (ramair in aanbouw) Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed Valve met aangepast vulstuk, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp/ -tank/ startmotor/ lichtspoelen verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Rond de 16 achterwiel-pk's bij zo'n 14000 rpm.
 
Goed dat ik het weet, wat doen we daaraan?

Schijt afwerking ook.
mad.gif


------------------
Gaan jullie nou zo langzaam, of ben ik nu zo snel?
 
over het geluid !! hoorde/zag gister een aerox voorbij flitsen in de stad met een SPL naaaaaahhh echt het geluid is bijna net zo geil als het horen klaarkomen van een meid... WHHHHHHEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIII gosh i luv it!

KOPUH!!

ps. Iemand nog interresse in een gilardoni 70cc voor piagio lc. (1000km oud!! en in superstaat) ff bellen 06-13469543

------------------
Runner SP fluor geel/oranje, parelmoerRAWglaasjes, malossi stickers, 70cc Gilardoni, 17,5 Dell'orto, Yasuni R. top 110km/h (teller)
 
Author Topic: SPL
Dido
Member posted 24 June 2001 00:31
--------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand of deze pijp het goed doet op een hebo alu70 , ik vind ze namelijk wel lekker en t is eens iets totaal anders.En het geluid?

Thx

IP: Logged

NastroAzzuro
Member posted 24 June 2001 01:32
--------------------------------------------------------------------------------
Eet jij je uitlaten op?


Wel ik heb nu een nrx op die alu70...snap je?
smile.gif

Over die beschikbaarheid,op scootparts staat ie idd niet maar op de giannelli staat dat hij er wel is voor min vert ac.
 
Hmz.. die spl ziet er leuk uit..

Misschien leuk voor op mijn dna?

Ziet er beter uit als een terug loper op dat ding
 
Originally posted by JorisG:
Hmz.. die spl ziet er leuk uit..

Misschien leuk voor op mijn dna?

Ziet er beter uit als een terug loper op dat ding
Ja...goed idee man, althans, ik weet niet waar je verder mee rijd ?
Volgens mij heeft die SPL wel een redelijk brede powerband (ook maar gehoord eigenlijk)

Ziet er denk ik zekersteweten veel vetter uit als een terugloper op een DNA ,dat vind ik er persoonlijk niet uitzien......
 
ik rij een Runner met SPL, DR70 en 17,5 eruit dus of die gozer kan niet afstellen maar misschien ligt het ook aan de uitlaat.

------------------
RS 50 Extrema:DR 70cc(49mm),Arrow uitlaat,16mm carb.
 
Back
Top