Giannelli SPL

Originally posted by X8R-LeNnY
ding maakt ook nog es vergeleken met de gemiddelde uitlaat een ontzettende grafherrie i.c.m. hebo alu 70.
Join the club........maar ik vind het geluidje wel vetjes......

Originally posted by X8R-LeNnY
rechte demper is gewoon een klote systeem, de boel wordt te veel belast , dus een andere demper zit er niet in, en zal er ook nog eens belachelijk uitzien, zoals bij mij nu is, komt de demper net niet voorbij het achterwiel, dus ziet het er nog net netjes uit. :)
Ik zit inderdaad ook elke maand te kutten met die demper, weer die popnagels kapot :(:(
 
Originally posted by Wout


Mwa, weet je wat het is. Mn ouders weten weinig van scooters, het enige wat ze weten

terugloop = snel
Dat was bij mij ook zo, maar ik heb ze wijs gemaakt dattie er maar 65 mee rijdt (digi)........
Maja nou wil ik strax toch wel een vet uitlaatje want het is wel een beetje zonde als ik me Hebo niet volledig benut........
 
vodkaredbull misschien is de binnenkant van je demper gebroken ? had ik ook ff lassen, voor de rest heb ik er ook veel gezeik mee gehad, maar ik rij nu toch sinds de herfst probleemloos.
 
Originally posted by Sushi
vodkaredbull misschien is de binnenkant van je demper gebroken ? had ik ook ff lassen, voor de rest heb ik er ook veel gezeik mee gehad, maar ik rij nu toch sinds de herfst probleemloos.
Dat busje binnenin zit inderdaad los..........maar toen ik deze uitlaat kocht was de demper al afgebroken (was een opknappertje)........maar ik heb dat busje nu heel goed geklemd tussen demperwol zodat ie mooi in het midden blijft zitten.......
Maar mij demper (als je hem helemaal uit elkaar haalt) bestaat uit 4 delen........en steeds gaat dat laatste stukje demper los......maar daar moet ik nog een keer iets op verzinnen
 
Back
Top