Giannelli SPL

Originally posted by ZIpman
en anders als je echt geen terugloper wil neem je een metal, schijnt een goeie allrounder te zijn. Heb hem zelf onder een zip gezet en stond wel mooi.

SPL heeft volgens mij hogere top dan metal, dus het is maar waar je voorkeur ligt
 
mja wout , beter ga je dan voor de reverse.

rechte demper is gewoon een klote systeem, de boel wordt te veel belast , dus een andere demper zit er niet in, en zal er ook nog eens belachelijk uitzien, zoals bij mij nu is, komt de demper net niet voorbij het achterwiel, dus ziet het er nog net netjes uit. :)
 
Originally posted by X8R-LeNnY
mja wout , beter ga je dan voor de reverse.

Mwa, weet je wat het is. Mn ouders weten weinig van scooters, het enige wat ze weten

terugloop = snel

Dus dat krijg ik er echt niet onder, dus keuze was SPL of Metal
 
Originally posted by Enrico@nrg
Dat lijkt me egt klote dat ouders daar moeilijk over doen..

Op dit gebied zijn ze klote ja, heb erg veel moeten lullen om ze te overtuigen dat ik met die Hebo 70 niet harder zal gaan :P
 
Originally posted by Wout


Mwa, weet je wat het is. Mn ouders weten weinig van scooters, het enige wat ze weten

terugloop = snel

Dus dat krijg ik er echt niet onder, dus keuze was SPL of Metal


zelfde probleem ook bij mijn :) dus daarom zo`n keuze

en ff over die snelheid top is 95 teller maar door die std uitlaat
blijft hij soms hangen op de 85/90 en schiet soms door naar de 95


greetzz :w
 
Mijn ervaringen met de SPL op Mina hor. zijn erg goed. top tussen 85 en 90. En natuurlijk een Hard geluid, wel mooi, vooral dat langzame uitknetteren als jeje gas loslaat.
Ik heb gehoord dat de SPL wat minder presteerd op piaggio en wat moeilijker af te stellen is, voor de rest weet ik daar niets van.
Opvallen zal je er zeker wel mee, is het niet door het uiterlijk dan wel door het geluid.
 
Originally posted by X8R-LeNnY
wahahaa grappig

....

:|

je bent echt een kneiter als je denkt dat je met een spl minder op zou vallen :|

ding maakt ook nog es vergeleken met de gemiddelde uitlaat een ontzettende grafherrie i.c.m. hebo alu 70.

Eigenlijk vond ik het best meevallen gisteren..
Ik weet niet hoe het onboard klinkt, maartoch..
Morgen nog maar eens goed luisteren dan ;)
See u..
 
Spl maakt op mijn ice best een coel geluid.
heel laag vergelijken met mijn laser.
maar toch een hard geluid.
prestaties zijn ook relaxed .
 
Back
Top