spinner velgen voor scooters

spinners ja of nee

• mooi

Votes: 109 24.3%
  • te gek

Votes: 86 19.2%
  • lelijk

Votes: 198 44.1%
  • als het er is neem ik het meteen

Votes: 56 12.5%

• Total voters
    449
Hier in de buurt heb ik verhalen gehoort over iemand die spinners op zijn sr heeft.. heb het alleen nog niet met eigen ogen gezien. maar het kan dus wel als ik de verhalen moet geloven.

Big B NRG said:
Met de machine is niet zoveel werk...maar heb je enig idee hoeveel tijd het kost om een programma te maken voor die machine ?

weet je hoeveel tijd het kost alles met de hand te maken ;)

ik doelde eigenlijk op zijn reactie : Alles word met een machine gedaan ... en het kwam erop neer dat het daarom zo duur was 8P

Maar met de hand is alleen maar nog duurder omdat tijd geld is :)

euhm ja... zoals iedereen hier haast zegd, 750 euro cava, maar niet voor iemand tussen 16-+/- 22 jaar, ik had dan liever wat onderdelen gekocht hoor. En sorry mensen maar die ideeen van wieldoppen vind ik echt niks, wieldoppen op een auto man man waar zijt ge dan mee bezig dat trekt op niks zo van die plastieke rommel dusja op scooter weet niet zo hoor...

Cipher said:
Spinners zijn zoooo 1999...
Zelfs een stadsbus in Breda heeft spinners! (paarse NAC-bus met voetbalwieldoppen welke stil blijven staan. Als ze lichter zouden zijn zouden ze wel mee draaien).

Die dingen zitten gewoon gelagerd in de buitensde rand van de velg. Is ook de makkelijkste methode. Je hoeft alleen een gleufje in je velg te maken, vol te leggen met kogeltjes, en je 'spinner' met hetzelfde gleufje erin te drukken,

Ok ik geef toe ik ken er niet veel van maar volgens mij heb je in niet alle gevallen gelijk met je lagers enz. Heb al een paar keer velgen gezien op meeting en ook waar ze er verkochten en die zaten dus echt niet vast aan de buitenkant van de velg eh (als ik het goed begrijp) maar in het midden.

Vvan die dingen gaat ECHT niet lukken, ofwel moet je echt rijkeluiskindje zijn. Ik zie het al voor mij als ik naar scooterzaak ga en er liggen chroom spinners in etalage rek dat is dan al van how maar dan nog het prijskaartje... kan echt heel goed zijn dat dat allemaal zo veel geld kost eh maar ge moet ook nog wel een klein beetje realistish blijven.

het is niet omdat ik spinners niet mooi vind want ik vind ze geweldig onder een auto.

(btw: no offence)

mja beter dat de prijs wat duurder is (moet wel een beetje gelijk komen met qualiteit enzo)

maar stel dat dit togh iets word en ze maken de prijs onder de 100 euro
dan zie je alle nrx-gastjes ook die dingen kopen

heb liever als het togh in ''prodcutie'' gaat dat alleen mensen ze hebben die hun scooter optisch helemaal mooi proberen te maken want het is veel mooier als je het maar af en toe ziet inplaats van elke dag 10 nrx gastjes met hun scooter volgeplakt met stickers en spinners erop

de mensen die hun scooter optisch helemaal mooi willen maken kopen waarschijnlijk geen kant-en-klare spinners. die proberen ze zelf te fabriceren, omdat ze de rest van hun scoot ook zo origineel mogelijk proberen te maken.

Het is gewoonweg te duur voor de bezitters van een scooter. Jij zal er vast veel tijd en geld in moeten stoppen maar voor de meesten is het gewoonweg niet op te brengen of het geld niet waard.

Laat de topicstarter nog wat van zich horen???

twism said:
mja beter dat de prijs wat duurder is (moet wel een beetje gelijk komen met qualiteit enzo)

maar stel dat dit togh iets word en ze maken de prijs onder de 100 euro
dan zie je alle nrx-gastjes ook die dingen kopen

heb liever als het togh in ''prodcutie'' gaat dat alleen mensen ze hebben die hun scooter optisch helemaal mooi proberen te maken want het is veel mooier als je het maar af en toe ziet inplaats van elke dag 10 nrx gastjes met hun scooter volgeplakt met stickers en spinners erop

eej gast, waarom mag iemand met een nrx geen spinners hebben, ik kan in de eerste plaats niet snappen waarom iemand ook maar spinners onder een scooter zou willen maar dat is wat anders. Nrx gastjes zijn ook jongens met scooters dus beetje nutteloos om ze anders te noemen als de jongens met n dikke setup en zwaar aangepaste scoot

edit: niet om af te kraken van Twism, en sorry voor t offtopic :)

Last edited:
Back