spinner velgen voor scooters

spinners ja of nee

• mooi

Votes: 109 24.3%
  • te gek

Votes: 86 19.2%
  • lelijk

Votes: 198 44.1%
  • als het er is neem ik het meteen

Votes: 56 12.5%

• Total voters
    449
v. markus said:
750 euro???!! Kun je 10 dagen naar salou!
Minder kan cker weten wel!

zal tog niet echt veel minder zijn denks, en btw als ze 'in productie' gaan gaat ie het tog ook niet alleen voor de lol doen

Freezer said:
trouwens, nu even simpel denken...

Je kan het maken, en een veilige constructie...

Ipv van de de spinner aan de buitenkant heb zitten, kan je aan weerzijde gewoon de vaste velg doen, en ertussen draait de spinner. Een goed lager, goed uitgebalanceerd, zou toch moeten werken?

leg even wat beter uit en treed wat dieper in details..?
als je het aan de binnenkant van de velg bedoeld dat kan wel MAAR zoveel aanpassingen.
ivm die remklauw en die dingen

MaD*MaTt said:
leg even wat beter uit en treed wat dieper in details..?
als je het aan de binnenkant van de velg bedoeld dat kan wel MAAR zoveel aanpassingen.
ivm die remklauw en die dingen

dan moet ik gaan tekenen, geen zin :)

maar ik zal het proberen |velg|[spinner]|velg|

Zo zit je spinner tussen 2 vaste delen velg in, en daartussen draait ie. Je heb zegmaar een dubbele spaak. Je kan dan net als bij een normale velg, je schijf aan de zijkant kwijt.

mjah , ik denk niet dat het wat word... na mijn weten is de spinner bedoeld om het te laten lijken dat je wielen nog draaien als je stil staat. Ik zag ook een auto die reed en die de velgen ( wieldop spinners ) bleven stil staan.
Het leek dus echt alsof die wielen stilstonden en de oto aant schuiven was :eek:

en dat is heeel erg vet

maar op een scooter valt het meteen op dat er zo'n plaat op zit.
Gewoon niet mooi.

700 euro :? denk niet dat het handel gaat worden ;)

Freezer said:
dan moet ik gaan tekenen, geen zin :)

maar ik zal het proberen |velg|[spinner]|velg|

Zo zit je spinner tussen 2 vaste delen velg in, en daartussen draait ie. Je heb zegmaar een dubbele spaak. Je kan dan net als bij een normale velg, je schijf aan de zijkant kwijt.

ik snap wat je bedoelt had ik ook al bedacht maar das zo gecompliceerd..
echt daar breek je je kop over..en helemaal als je het in praktijk voorelkaar moet fixen...bijna dus niet te doen..
monoarm velge lukt het goed mee..
alleen ik weet nog niet hoe stevig het is..en hoe veilig..
tis heel simpel...
een lager..in je wieldop...stuk alu dat iig gebogen moet worden met grote kracht..in de vorm van velg laten buigen..dan een gat aan de binnenkant..van de spinner die omkrullen en lager eraan vast lassen...dan lager + spinner op je velg drukken :P
maar dan zit het niet vast...ik weet ff niet hoeik verder moet...hoe ik dan die lager moet vast zetten..
iemand idee...?

maar alsnog bedenk wel dat je bij een auto maar 1 kant vd velg zien en het dus wel mooi is, maar als je em in een scooter/motor velg zet dat ie maar aan 1 kant mooi is (in de situatie van mono arm). maar stel dat je dat |velg|spinner|velg| hebt, is het hele mooie effect van de spinner weg.

ik denk als ze 700 gaan kosten dit niet duur is voor auto's kosten ze gewoon 2000 euro per velg dacht ik

en ja wie mooi wilt zijn moet er wat voor over hebben

mja voor een auto zijn velgen zoiezo al iets duurder, 21" non spinning is ook al kk duur, en deze dingen worden mijns insziens niet echt heel boeiend...

wanksta1 said:
ik denk als ze 700 gaan kosten dit niet duur is voor auto's kosten ze gewoon 2000 euro per velg dacht ik

en ja wie mooi wilt zijn moet er wat voor over hebben

Jah maar dan nog...wat verdiend een gemiddelde scooterraar hier.
ik verdien 300 euro permaand..en dan verdien nog veel.
ik denk dat de gemiddelde driver dit er niet voor over heeft.
daar kan je namelijk ook een flink beukende setup voor halen.
en zelf fixen is 20000 keer leuker :W

ik vind het een slecht idee

je kan ook gelijk van die wieldoppen halen voor oto's en die pas maken

kost je 60€ voor 4 doppen
en voor 700€ kan je 45 doppen halen
is veeeeeel ste duur denk ik zo

spinners @ scooter is uber vet..vooral omdat ik het al gezien heb hoe het eruit ziet.8P
alleen btje te duur terwijl het zelf ook te fixen is..
700 euro ok is goede prijs aangezien wat er allemaal moet gebeuren..
als ik staatsloterij win..sta ik vooraan :P

Spinners zijn zoooo 1999...
Zelfs een stadsbus in Breda heeft spinners! (paarse NAC-bus met voetbalwieldoppen welke stil blijven staan. Als ze lichter zouden zijn zouden ze wel mee draaien).

Die dingen zitten gewoon gelagerd in de buitensde rand van de velg. Is ook de makkelijkste methode. Je hoeft alleen een gleufje in je velg te maken, vol te leggen met kogeltjes, en je 'spinner' met hetzelfde gleufje erin te drukken,

ik zag die spinner gister op een auto zitten net zo een als die hij maakt nou dan bestel je die toch gewoon in 10 tot 13 inc als dat kan

maarjah lijkt me wel bruut spinners maar wel beetje duur 750 eurie

Back