spinner velgen voor scooters

spinners ja of nee

• mooi

Votes: 109 24.3%
  • te gek

Votes: 86 19.2%
  • lelijk

Votes: 198 44.1%
  • als het er is neem ik het meteen

Votes: 56 12.5%

• Total voters
    449
jonge die ik ken had ook van die auto dingen op ze zip, en hij reed ook met speed enz
en ze waren er idd afgeknalt.
dus wann je btje snel bent zou ik oppassen, verder...tjah je had niet anders kunnen verw8en dat dit eraan zat te komen.

en dan heb je t aan 1 kant? echt te kanloos en lelijk :P (ookal zou je het aan beide kanten hebben )

Misschien dat het op een mooie scooter wel aardig staat....

Streetmagic4 said:
Ik vind dat wel kewl maar ik wil wel eens een filmpje zien hoe dat dan er uit ziet als hij rijd want je niet alle kunstof spinner draaien zo lekker zal wel zonder lager zijn I think maar die wiel doppen (chroom) zijn redelijk duur imo... maar voor de makers van de spinners, kunnen jullie wat foto's posten van de velg en van de opbouw enzo wat ik ben wel nieuwsgierig

Ik heb nog geen foto's enzo hoor als je mij bedoelt ben nog aan het ontwerpen en beetje kijken of het nog beter kan maar ik wil ook niet van die wieldopspinnermaken van auto's maar dat het ook lijkt en niet 5inch te groot is maar er gewoon mooi inpast ;) maar als ik er mee bezig ben laat ik het weten ;)

A-Bizar said:
mjah , ik denk niet dat het wat word... na mijn weten is de spinner bedoeld om het te laten lijken dat je wielen nog draaien als je stil staat. Ik zag ook een auto die reed en die de velgen ( wieldop spinners ) bleven stil staan.
Het leek dus echt alsof die wielen stilstonden en de oto aant schuiven was :eek:
Dit zijn andere dingen, die hebben een stuk ijzer onderin, die staan altijd stil
Bentley en volgens mij Citroen nou ook, hebben hun logo in het midden van de velg, en die staat ALTIJD rechtop, die draait mee...

bij autos vind ik het op de meeste modellen heel lelijk maar bij heel weinig zoals een hummer maar dan moeten het echt mooie velgen zijn dus denk dat ik het niet mooi ga vinden... en die speedfight met die wiel doppen... walgelijk! belediging voor de mooie speedfights :P

Last edited:
het is verspilling van je tijd en geld je komt een juutje tegen die ff promotie moet maken en hij laat je scooter in de pers gooien ik weet wel zeker dat dat gebeurt dan zeggen ze weer gevaarlijk ze kunnen eraf vliegen en een voorbijganger raken dat kan misschien ook maar nou en

Het lijkt me wel vet maar als het maar aan 1 kant is dan is het echt super lelijk het mooiste lijkt me nog een dubbelle spaak en dan in het midden een spinner

Ik wil niet al te veel zeggen :rolleyes: maar dit kunnen bedrijven in duitsland allang doen, de reden dat waarom niet iedereen het heeft omdat niemand het weet of er gewoonweg geen geld aan wil uitgeven. Lelijk? licht eraan he.....

Me neef woont in duitsland en die ziet genoeg bedrijven met 10'' inch wiele met spinners....
750 is wat aan de dure kant... Bestel ze lekker via een random bedrijf in duitsland of misschien zelfs in nederland.... :)

RemcoV said:
Dude beter ga je ergens anders offtopic :rolleyes: topic is bestemt voor mensen die wel geintresseerd zijn :*

Dude jij wilt zeker alleen maar horen van oo die zijn mooi. In dit topic vragen ze of het mooi is of lelijk dan kun je commentaar verwachten.

Back