This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

spinner velgen voor scooters

spinners ja of nee

• mooi

Votes: 109 24.3%
  • te gek

Votes: 86 19.2%
  • lelijk

Votes: 198 44.1%
  • als het er is neem ik het meteen

Votes: 56 12.5%

• Total voters
    449
Remco 4 Life said:
Kwil welles zien hoe dat gedaan word met de remklauw voor , meestal zal dan het slang met remolie denks in de weg zitte? of komen de spinners erachter?

Als het goed is lopen je Remleidingen aan de andere zeide van de velg...
Bij mij zitten de Klauwen op het carter en op de mono-arm, dus dan is de andere zeide vrij om er een "spinner" te plaatsen

tis niet voor alle scooters mogelijk namelijk...ik heb hier ook jaartje over na zitten denken..en heb alles uitgewerkt...
het is alleen mogelijk op scooters met monoarm..
ten 2de de spinner moet gelagerd worden..en waarom denk je waarom er geen spinners zijn voor motoren/scooters...ze zijn er wel alleen voor de show...maar om er mee te vlammen is teveel risico...spinner slaat vast in je remklauw voor boem je ligt over de kop..
theoretisch gezien is alles mogelijk met een btje fantasie..
btw waarom denk je dat je even een velgje kan fixen voor een scooter...
weetje hoeveel ontwikkeling er zit in elke velg van een scooter...afmetingen alles testen...doe je niet 1 2 3
een velg is niet simpelweg iets op papier tekenen en vanuit dat standpunt wat fabriceren
wat wel mogelijk zou kunnen zijn...is een bestaande velg van een scooter nemen (bijvoorbeeld mijn area velg ) en daar iets op verzinnen ZONDER de velg te verzwakken.
het MOET zowieso aan de BUITENKANT van de velg...binnen kant kan niet..want dan moet je de velg verplaatsen en de remklauw ook..en dat rijd en remt beroerd (spreek uit ervaring)
IK heb het voorelkaar gekregen op mijn area velg...ben dr nog mee bezig..om het allemaal goed te krijgen..en ben nog aan het testen..en aan het vormgeven.tis een beetje gecompliceerd..en veiligheid gaat boven alles
zal binnenkort eens fotos posten..anders komt het op project page..
en btw ben je ziek ofzo 750 euro te vragen voor een velg..welke 16 jarige tot 20 jarige heeft dat nou over voor een velg.
misschien diegene die onlangs de staatsloterij hebben gewonnen
2 velgen en je hebt een vette 2dehands scooter. :|
het kan allemaal veel simpeler alleen het vergt tijd.

ow jah en dat met een spin auto velg is uitgesloten.
past geen scooter band omheen ivm breedte denks..?
of zit ik er nou naast..anders ga ik dat ff proberen +ralf+

:edit: ik lees weer eens ergens over heen met mijn slaperige kop |(
hadden het over de spin gedeeltes van de autovelg..maar welke gek is nou zo gek om alleen de spin te verkopen 8P

Last edited:
stilte heerst in dit topic..
ik heb geloof ik gewoon gelijk iemand het niet mee eens?
en topic starter vertel eens wat meer en ben jij het met me eens?

MaD*MaTt said:

Kben et met je eens allereerst omdat op hoge snelheid het wel SUPER veilig geconstrueerd moet zijn, + dat 750 eu voor 2 velgen knetter veel is, je kan van et geld een APRILA SR WWW »» conclusie: weinig geinteresseerden.
En omdat ik spinners lelyk vind

Greetz

Mhoa , Als ze er zouden komen vind ik 750 euro geen gekke prijs...
Zie je terminste ook niet direct overal van die dingen ....

MaD*MaTt said:
:edit: ik lees weer eens ergens over heen met mijn slaperige kop |(
hadden het over de spin gedeeltes van de autovelg..maar welke gek is nou zo gek om alleen de spin te verkopen 8P

Blijkbaar lees je over meer heen...

Ik zei dus "spinners van die spinnig-wieldoppen...." die zijn namelijk ook te koop bij ****style....

Dus als je daar het spin-gedeelte uithaald, kan je zelf simpel en goedkoop een spinner voor je scoot maken....

Opzich wel heel vet bedacht dit, maar bij auto's heb je ook weer verschillende soorten, namelijk de normale spinners die zegmaar gaan ronddraaien als je rijdt, door de beweging, deze vind ik echt niks. Maar dan heb je ook nog degene die op electriciteit gaan, die je gewoon kan laten draaien wanneer je stilstaat e.d dit vind ik wel bruut. Mja voor scooter/motor zou ik het niet echt mooi vinden denk ik....

kvind het idee opzich erg vet, alleen idd lijkt het me ook vrij druk, check bv die auto uit de clip van dizzee rascal (stand up tall). maarja misschien heb ik het fout (hopelijk)

ik denk dat je daarvoor veel te veel aan die spinners moet aanpassen..
en ik wist niet dat die te koop waren...zeg ff waar..mischien optie?

offtopic:

spinners draaien door door de stopbeweging...
ze draaien als je rijd jah
ook je velg 8P

MaD*MaTt said:

4 of 5 posts daarboven zei ik geloof ik ongeveer hetzelfde...

MaD*MaTt said:
spinners draaien door door de stopbeweging...
ze draaien als je rijd jah
ook je velg 8P
Die spinners draaien niet gelijk met je velg als je rijd... als je weg rijd komen die spinners die hij bedoelt langzamer op gang dan velg. En als je stopt blijven ze langer door draaien. dat is denk ik wat hij bedoelt en daar heeftie gelijk in.

Ik ben bang dat dit een domme aktie is, althans om ze voor 750 euro te koop zetten.... Welke jongen van 16, 17 jaar heeft daar nou geld voor????
Belachelijke prijs overigens, een set van 4 spinners (wieldoppen) kost je 25 euro... Je zult niks verkopen nem dat maar van mij aan

trouwens, nu even simpel denken...

Je kan het maken, en een veilige constructie...

Ipv van de de spinner aan de buitenkant heb zitten, kan je aan weerzijde gewoon de vaste velg doen, en ertussen draait de spinner. Een goed lager, goed uitgebalanceerd, zou toch moeten werken?

@ speedfight is het niet uber lastig

ten eerste plaatsen we een lager in het gat (waar plastic dopje normaal zit)

en daar de gefabriceerde spinner op

maybee ga ik het proberen binnenkort, heb nog speedfight velgje liggen

Cker BRUUT!!! ik ben zeer ge interesseerd! maar komt die spinner maar aan een kant v/d velg of zitten ze dan an allebij de kanten

750 euro???!! Kun je 10 dagen naar salou!
Minder kan cker weten wel!