Remco 4 Life said:Kwil welles zien hoe dat gedaan word met de remklauw voor , meestal zal dan het slang met remolie denks in de weg zitte? of komen de spinners erachter?
MaD*MaTt said:stilte heerst in dit topic..
ik heb geloof ik gewoon gelijk iemand het niet mee eens?
en topic starter vertel eens wat meer en ben jij het met me eens?
MaD*MaTt said::edit: ik lees weer eens ergens over heen met mijn slaperige kop |(
hadden het over de spin gedeeltes van de autovelg..maar welke gek is nou zo gek om alleen de spin te verkopen 8P
psycho said:Blijkbaar lees je over meer heen...
Ik zei dus "spinners van die spinnig-wieldoppen...." die zijn namelijk ook te koop bij ****style....
Dus als je daar het spin-gedeelte uithaald, kan je zelf simpel en goedkoop een spinner voor je scoot maken....
Srsport said:Opzich wel heel vet bedacht dit, maar bij auto's heb je ook weer verschillende soorten, namelijk de normale spinners die zegmaar gaan ronddraaien als je rijdt, door de beweging, deze vind ik echt niks. Maar dan heb je ook nog degene die op electriciteit gaan, die je gewoon kan laten draaien wanneer je stilstaat e.d dit vind ik wel bruut. Mja voor scooter/motor zou ik het niet echt mooi vinden denk ik....
MaD*MaTt said:stilte heerst in dit topic..
ik heb geloof ik gewoon gelijk iemand het niet mee eens?
en topic starter vertel eens wat meer en ben jij het met me eens?
Die spinners draaien niet gelijk met je velg als je rijd... als je weg rijd komen die spinners die hij bedoelt langzamer op gang dan velg. En als je stopt blijven ze langer door draaien. dat is denk ik wat hij bedoelt en daar heeftie gelijk in.MaD*MaTt said:spinners draaien door door de stopbeweging...
ze draaien als je rijd jah
ook je velg 8P