Speling Blok tov de "scooter"

Advertisement - register to remove this

Die dingen bij je subframe op. Achterveer verkeerd gemonteerd of helemaal op. Speling op achterwiel (lijkt me moeilijk maar wie weet). Hele frame krom of naa de kanker.

Ohja als het zo voelt tijdens het rijden kan het ook gewoon kutte banden zijn (of niet genoeg druk erin)
 
Last edited:
sorry, vergeten bij te zetten, het gaat om een zip 98 datdie scheef sta, je ziet het duidelijk, heb namelijk iemand anders laten rijden om het te zien.
wat kan het bij een zippie zijn?
 
Is een kwaaltje van peugeot, die rubbers in het subframe zullen op zijn.

Zou het daardoor ook kunnen dat je schokbreker de band zachtjes raakt ? Zoja, kun je die rubbers zo kopen of moet je dan een nieuw subframe kopen ? Ik verwacht het laatste omdat ik denk dat die rubbers gevulkaniseerd zijn ?
 
Je schokbreker zit vast op je blok en je wiel/band ook dus nee als je blok vooraan wiebelt (bij de ophanging) dan verandert de afstand tussen schokbreker en je wiel niet. Dan zou je wiel dus losziten, of een verkeerde veer gemonteerd, of verkeerd gemonteerd, of krom/lek/op
 
Binnenkort maar eens eventjes nakijken dan :p Nou maakt het opsich niet veel uit want het is echt minimaal, en de achterband is toch zo goed als kort, maar als er een keer een nieuwe opkomt is het natuurlijk wel fijn als alles goed in elkaar zit.
 
Back
Top