speedfight wil niet starten

ferry007

Well-Known Member
ik heb zondag na een ritje op mijn scooter deze weggezet, gister wilde ik hem starten en dat lukte niet, even mijn pa gevraagt en die zei: dan moet je de bougie schoonmaken, maar had geen bougiesleutel. vandaag bougiesleutel gekocht en (met veel moeite) de bougie los gekregen... deze was zwart, netjes schoongemaakt en gekeken of die vonkte, en ja hij vonkt :)
alles weer netjes in elkaar gedraait en weer proberen te starten (elektrisch) en weer niet. ook even het luchtfilter schoongemaakt

kan iemand mij hiermee helpen ?


EDIT:
kickstart gaat ook niet lukken om te starten ronsel is eruit omdat deze teveel lawaai maakte (rammelde)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja ervoor zorgen dat je kickstart het weer doet en doorkicken dan zou die moeten kunnen starten, zoniet kan je je carb schoonmaken is ook geen overbodige luxe ?


ik zal morgen de kickstart even aansluiten
als niks werkt zal ik ook de carb even schoonmaken, bedankt9||6

Begin eens met een NIEUWE bougie. Dat hij vonkt buiten de cilinder wil niet zeggen dat hij dit IN de cilinder ook doet.

morgen even een nieuwe bougie kopen, bedankt9||6


Morgen:
kickstart aansluiten
nieuwe bougie erin stoppen
evt carb schoonmaken :W


EDIT 7-12-09

hij doet weer, niks gekocht aleen bougie sleutel..

bougie schoongemaakt (werkte niet)
er is me verteld misschien zit er vuil in een slangetje, moet je je carburateur vacuüm zuigen, (hand op de lucht inlaat) en het werkte

iniedergeval iedereen bedankt voor de hulp
 
Last edited:
Back
Top