Speedfight 1 wil niet met Stage6 Pro

RollinStoneSour

Careface:|
Hallo, Ik heb een Speedfight I AC, vorig jaar aangeschaft.(21000km nu)
Oude gear:
Alles standaard behalve een techigas uitlaat, is nu totaal verroest en lekt; als je iets voor het uitlaatpijpje houd, komen de uitlaatgassen er aan de achterkant van de demper uit.
Met deze opstelling trok hij redelijk op en haalde daarmee max 80km/h.

Daar wou ik wat aan doen, dus heb heb wat getuned:
Stage6 Pro replica Chroom/carbon
Snellere AC cillinder (getuned, nog steeds een 50cc)
Dellorto 17,5 carburateur,

En nu het probleem!

Hij start ten eerste voor geen meter en als hij dan loopt loopt hij kut en haalt maximaal 30. Er is al best veel geprobeert af te stellen met de luchttoevoer.
Ik heb ook al vet veel sproeiers verwisseld, van 72 tot en met 106.

Heeft iemand een idee wat er met dit ding mis is? Ik ben ten einde raad!

Ik wil dat ding zo snel mogelijk aan de praat krijgen, want ik heb hem niet gekocht om hem in de schuur te laten staan...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb nu ook een Giannelli silencer erop zitten maar zit een klein gaatje in.
Maar ik vind het zelf ook niet de beste uitlaat maar kreeg hem bij me scooter (2de hans).
Binnekort krijg ik een ander 2 takt blok.

Btw: Veel mensen hebben dit probleem met stage 6 pro dat ze veel sproeiers proberen etc.
Ik hoop dat het je uitlaat is!
En als je tegen de 40 aanloopt dan verzuipt hij of is dat bij jou niet het geval ??
 
Ik heb nu ook een Giannelli silencer erop zitten maar zit een klein gaatje in.
Maar ik vind het zelf ook niet de beste uitlaat maar kreeg hem bij me scooter (2de hans).
Binnekort krijg ik een ander 2 takt blok.

Btw: Veel mensen hebben dit probleem met stage 6 pro dat ze veel sproeiers proberen etc.
Ik hoop dat het je uitlaat is!
En als je tegen de 40 aanloopt dan verzuipt hij of is dat bij jou niet het geval ??

tja , of je hebt er dus geen verstand van ;)
 
Hoppa! Die Stage6 is de deur uit, kreeg net te horen dat ie het wel goed doet op een Pro cillinder... Beetje jammer. Ik krijg deze week me nieuwe uitlaat, als hij dan goed loopt dat dit onderwerp gesloten worden. Ik heb er vertrouwen in:D
 
Back
Top