Speedfight pia powered

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wat een opper-raar apparaat... Hij is i.i.g. iets minder gaar dan die NTT :D

Bart hier is echt totaal niets gaar aan:|.

Je vergeet dat ik gewoon nog toaal niets aan het uiterlijk heb gedaan.

Beetje positiever mag wel he , oude baas :D

Hij lijkt heel amateuristisch door die kut achtervelg:(.Ik moet nog ff bandjes halen voor de 13 inchers.

Binnenkort gaat het frame eraan geloven :)

Marcel:Thx;).Jij snapt me tenminste :rolleyes:
Edit:Ohh raar :D8P Dit komt omdat er geen kapje opzit :)

Ik zal binnenkort wel is ff foto's nemen met de kapjes erop :) , voor zover dat nu gaat :eek:(kut koelslangen:|)

Morgen komt de c20 trouwens mijn kant op en dan heb ik hem woensdag :eek: .Dan maak ik zeker weer foto's :).

En ik moet eens een persoon met de cam aanspreken voor een filmpje te maken :rolleyes: JOWIE!!!!!!:)

:rolleyes:

Heel misschien dat ik vrijdagochtend ff een achterband ga halen voor die nrg velg ,want dat 10 inch velgje begint me echt extreem de kont uit te hangen :(

Ik vind het best netjes gedaan, zoals je misschien weet ben ik zelf met een zelfde project bezig, in december al mee begonnen, nu heb ik eindelijk me subframe in huis...
Het ziet er netjes uit jah, op de s-f.nl site heb ik een special van mijn project staan.

Alleen ik denk dat we straks wedstrijdje moeten doen, mijn setup word ook niet mis....
MHR team 70 + Team pijp
+ nog wat overige bijpassende spulletjes

Affijn, heb je er al mee gereden? Bevalt het stuurgedrag nog steeds zo als met het peug blok? Je wielbasis is nu natuurlijk wat verlengt maar dat wist je al denk?

Grtz. Slome

Originally posted by Slome
Ik vind het best netjes gedaan, zoals je misschien weet ben ik zelf met een zelfde project bezig, in december al mee begonnen, nu heb ik eindelijk me subframe in huis...
Het ziet er netjes uit jah, op de s-f.nl site heb ik een special van mijn project staan.

Alleen ik denk dat we straks wedstrijdje moeten doen, mijn setup word ook niet mis....
MHR team 70 + Team pijp
+ nog wat overige bijpassende spulletjes

Affijn, heb je er al mee gereden? Bevalt het stuurgedrag nog steeds zo als met het peug blok? Je wielbasis is nu natuurlijk wat verlengt maar dat wist je al denk?

Grtz. Slome

ja ik heb ermee gereden ja.Ja het stuurgedrag is er zelfs beter op geworden na de ombouw naar pia.ja ik wist dat de wielbasis nu langer is.

Sprinten gaat nog lang duren dan,Ik heb namelijk geeen vervoer om het ding ook maar ergens naartoe te brengen :|.

update:Malossi tc unit dood :|.Dus maar weer de originele erop gezet.Niet dat dit iets uitmaakt:?.

Ik heb last van een dip in het begin , net als de speedfight van wolverine.Nu heb ik shims erin gedaan enn getest.Maakt het gewoon totaal geen verschil :|.Dus wat ik precies daarmee moet weet ik ook niet.

Ik krijg ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klachten van buren enz:(.Ik woon in een flat en het apparaat maakt een extreme kutherrie dooordat ik er geen luchtfilter op kan zetten i.v.m. dat ik geen sproeiers kan halen , omdat ik 5 dagen in de week moet stege lopen :|.Dus heb ik maar besloten om het dinge binnenkort uitelkaar te schroeven en maar te beginnen met het frame op te schuren en schoon te maken en daarna te spuiten.Dan lijkt het allemaal niet meer zoon gebeun.

tot de volgende update.

dip

Originally posted by Gariox
update:Malossi tc unit dood :|.Dus maar weer de originele erop gezet.Niet dat dit iets uitmaakt:?.

Ik heb last van een dip in het begin , net als de speedfight van wolverine.Nu heb ik shims erin gedaan enn getest.Maakt het gewoon totaal geen verschil :|.Dus wat ik precies daarmee moet weet ik ook niet.

Ik krijg ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klachten van buren enz:(.Ik woon in een flat en het apparaat maakt een extreme kutherrie dooordat ik er geen luchtfilter op kan zetten i.v.m. dat ik geen sproeiers kan halen , omdat ik 5 dagen in de week moet stege lopen :|.Dus heb ik maar besloten om het dinge binnenkort uitelkaar te schroeven en maar te beginnen met het frame op te schuren en schoon te maken en daarna te spuiten.Dan lijkt het allemaal niet meer zoon gebeun.

tot de volgende update.
Haj mijn dipje is niet meer heb in de delta clutch nu zwarte trekveren en de carb iets aan gepast geen dip meer !!!
"RED HOT " loopt nu als een speer !!
Heb berichtje bij m'n project geschreven .
David's scoot (wolferine junior ) ook een Spf met pia block heeft ook geen probleemen met dipjes of iets dergelijks.Scoot start met een trap op de kickstarter (ding heeft ook een kart carb 24mm.).
Loopt ook ineen door heeft ook de trekveren verzwaart na begin problemen.
Greetz Wolferine

Ja , ik rijd nu met malossi geel :(.Maar ik ben mijn zwarte veren kwijtgeraakt in de troep :(.En die dip heeft er niet mee te maken dat het op een sf frame hangt 8P.

Ik moet toch ooit aan uiterlijke veranderingen beginnen.Dan is het nu de goede tijd om te beginnen:P

C20 is eindelijk binnen:)

Hier de foto's:

Img15.jpg

Img16.jpg

Img17.jpg

Met die kutcam zijn ook totaal geen fatsoendelijke foto's te maken:|.

ziet er goed uit...
wil het een beetje aanrijden? of moet je nog afstellen e.d.?

komen er ook filmpjes e.d.

edit -> funk-master zegt: wat een gaar ding :L

Dennis moet zijn bek houwe:P.

Afstellen word moeilijk als je 8 uur per dag stage moet lopen.Als je thuis komt zijn alle scootertenten gesloten.

Ik heb net ff een stukje gereden,maar nu komt ie niet meer uit die dip in het begin:?.Dus vanaaf gaat ik weer ff checken wat er aan de hand is.Ik wil toch ooit eens fatsoendelijk kunnen rijden :(.

heerlijk, heerlijk, heerlijk! (8)

smoel! gaar ding :X

en stel je niet aan je hebt tijd zat, vraag anders aan je homey's uit de buurt of die hem even afstellen aka stelen!

Denk jij nou echt dat ik MIJN scooter door iemand anders ga laten afstellen?????:?.

Ik stel me dus niet aan , ga jij maar eens kijken of jij een scooterzaak kan vinden die langer open is als tot 18:00.

Updates over 4/5 weken :P

Back