Bart Nrg Mc2
Well-Known Member
Wat een opper-raar apparaat... Hij is i.i.g. iets minder gaar dan die NTT
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wat een opper-raar apparaat... Hij is i.i.g. iets minder gaar dan die NTT
Originally posted by Slome
Ik vind het best netjes gedaan, zoals je misschien weet ben ik zelf met een zelfde project bezig, in december al mee begonnen, nu heb ik eindelijk me subframe in huis...
Het ziet er netjes uit jah, op de s-f.nl site heb ik een special van mijn project staan.
Alleen ik denk dat we straks wedstrijdje moeten doen, mijn setup word ook niet mis....
MHR team 70 + Team pijp
+ nog wat overige bijpassende spulletjes
Affijn, heb je er al mee gereden? Bevalt het stuurgedrag nog steeds zo als met het peug blok? Je wielbasis is nu natuurlijk wat verlengt maar dat wist je al denk?
Grtz. Slome
Haj mijn dipje is niet meer heb in de delta clutch nu zwarte trekveren en de carb iets aan gepast geen dip meer !!!Originally posted by Gariox
update:Malossi tc unit dood :|.Dus maar weer de originele erop gezet.Niet dat dit iets uitmaakt:?.
Ik heb last van een dip in het begin , net als de speedfight van wolverine.Nu heb ik shims erin gedaan enn getest.Maakt het gewoon totaal geen verschil :|.Dus wat ik precies daarmee moet weet ik ook niet.
Ik krijg ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klachten van buren enz.Ik woon in een flat en het apparaat maakt een extreme kutherrie dooordat ik er geen luchtfilter op kan zetten i.v.m. dat ik geen sproeiers kan halen , omdat ik 5 dagen in de week moet stege lopen :|.Dus heb ik maar besloten om het dinge binnenkort uitelkaar te schroeven en maar te beginnen met het frame op te schuren en schoon te maken en daarna te spuiten.Dan lijkt het allemaal niet meer zoon gebeun.
tot de volgende update.