Speedfight pia powered

Denna

Soes Bolkont
Hoi,

Ik denk maak maar een nieuwe aan aangezien het nu om een totaal andere scooter gaat.

Het is dus de bedoeling dat het piablokje wat eerst onder mijn ntt zat , nu onder mijn speedfight te fixen.Ik heb het blokje er wel zo onder gezet om te kijken hoe het staat maar dit is nog niet de manier hoe het erop hoort te zitten.

Hier de foto's daarvan:

Voorkant%20uber%20project2.jpg

Zijkant%20uber%20project2.jpg

achterkant%20uber%20project.jpg

Nu heb ik alleen wat probleempjes .Ik vind eigenlijk dat het blok wel wat erg stijl staat en nu had ik gezien bij de speedfight van wolverine junior dat die minder stijl stond en dat wil ik dus ook.
Ik heb ook nog het probleem dat ik zelf geen lasapparaat heb en dus inprincipe niets kan maken.

Nu denken jullie natuurlijk:Waarom begin je er dan GVD aan.
Ik vind ntt kwa rijgedrag dus echt "Zuigen".Dus daarom mijn keuze voor speedfight.
Als dus iemand weet waar ik in de buurt van Weert of misschien verder weg van Weert kan komen lassen(tegen vergoeding natuurlijk) zou ik dat heel fijn vinden.

Verder updates volgens dus:D.

Advertisement - register to remove this

@ Bas: De speedfight van Wolverine Junior

@Lars:Nee dat is niet het geval , omdat de veer zowiezo al extreem schuin staat als hij op het orginele ophangpunt aan het frame vasthangt.

Snap ik maar als je die veer korter maakt, staat ie automatisch toch veel minder schuin, of bedoel je dat ie dan zn stevigheid verliest?

Ik heb een klein tekeningetje(heeeeeeel amateuristisch) om een beetje een idee te geven wat ik bedoel.

De pic komt zo(als ie wil uploaden :|)

naamloos.bmp

Het geeft een kleine indruk.Iig gaat de werking van de veer eraf en het is idd niet echt stevig meer.

EDIT:Ik zie nu dat je het al snapte 8P.Er is niet extreem veel plaats meer achter het originele ophangpunt.:(.Dus wat ik er precies mee aanmoet weet ik ook niet.

Als je dit niet zelf kunt lassen of bij goeie vrienden kan doen is het zeer moeilijk om zo'n project te realiseren. Maar toch suc6 ermee. Btw ik vind die monoarm van een SF ook niet relaxt rijden.

Kneitor :P Kijk eens goed :).Ik heb geen monoarm.

Ik heb net kunnen regelen met jowie dat ik bij hem ga lassen dus das geen probleem meer.

Wel weer een andere aspect wat minder is.Ik heb geen staalplaat :) maar dat komt wel:D

Elysio.Hij veert echt supergoed.Beter als dat je zou verwachten.Niet te veel en niet te weinig :W.

Ik ga eerst de boel inelkaar zetten.Dan komen er filmpjes als het goed is en sloop ik em weer en dan komt het uiterlijk aan de gang
:D

Ik ben helemaal vergeten de setup te vermelden8P

hier is ie dan:
-Hebo NG 3BR stage 2 getuned(deze blijft nog even ;))
-Hebo Membraan(Noel(Nudeltuning)getuned:P)
-25 mm arreche spruitstuk(krom) of 26 mm honda spruitstuk(kijken wat een betere gasreactie geeft)(word malossi recht)
-25 mm dellotho(word later vervangen door kartcarb)
-ori vario met malossi multivar gradendeksel(word tjt of MHR2000)
-ori koppeling en poelies(word denk ik malossi overrange)
-Dig 800 uitlaat(word ook nog een andere)(deze is te koop , voor geintresseerden pm me dan en doen een bod)
-Malossi TC Unit
-aangepaste ontsteking(zonder lichtspoelen)(word nog binnenroter)
-Oude type vliegwiel
-doppler krukas
-c3 lagers

Last edited:
Zal allemaal wel goedkomen.Ik moet iig wat staal gaan regelen en dan kan ik richting jowie gaan voor dingen te lassen en dan maar hopen dat het past.En als het dan past dan is het nog een kwestie van het blokje opbouwen en dan komen de filmpjes :D

Je zal zowieso de ophanging van de veer aan het frame verder naar achteren verplaatsten.

En als je je blok er netjes onder wilt krijgen, dan moet je je subframe aanpassen.

En idd, er zijn meer mensen die dit doen ;) :)

Nog plannen qua uiterlijk?

Originally posted by Gariox
Zal allemaal wel goedkomen.Ik moet iig wat staal gaan regelen en dan kan ik richting jowie gaan voor dingen te lassen en dan maar hopen dat het past.En als het dan past dan is het nog een kwestie van het blokje opbouwen en dan komen de filmpjes :D

Originally posted by wolferineJunior
Sieht der al leuk uit maar nu ben ik niet meer die enigste !

De enigste was je zowiezo al nietmeer.Ik heb het vaker gezien.
Ik loop zelf wel al 1,5 jaar met het idee.

Back