Dikkespeedfighttuning
New Member
Hallo, ik heb een speedfight 2 project en ik heb tot nu toe heel wat geprobeert maar ik krijg hem niet aan de praat.
Ik heb het blok een revisie gegeven en met wat oude onderdelen in elkaar gezet maar wel met een nieuwe krukas met nieuwe lagers en nieuwe keringen. Maar toen was dit het resultaat:
Nu heb ik er een nieuwe 70cc kit onder van top preformace.
Een cp19 mm carburateur van polini met powerfilter op een naraku big valve spruitstuk.
Een terugloop van stage 6 de pro replica mk1.
En een race high voltage bobine van naraku.
En ik heb geen verschil wat ik wel verwachte met deze lijst te bereiken maar toch niet dus.
Weet iemand wat mijn probleem kan zijn mischien enige ervaring met soortgelijk probleem ik hoor graag van jullie!
Mvg,
Dikkespeedfighttuning
Ik heb het blok een revisie gegeven en met wat oude onderdelen in elkaar gezet maar wel met een nieuwe krukas met nieuwe lagers en nieuwe keringen. Maar toen was dit het resultaat:
Nu heb ik er een nieuwe 70cc kit onder van top preformace.
Een cp19 mm carburateur van polini met powerfilter op een naraku big valve spruitstuk.
Een terugloop van stage 6 de pro replica mk1.
En een race high voltage bobine van naraku.
En ik heb geen verschil wat ik wel verwachte met deze lijst te bereiken maar toch niet dus.
Weet iemand wat mijn probleem kan zijn mischien enige ervaring met soortgelijk probleem ik hoor graag van jullie!
Mvg,
Dikkespeedfighttuning