Speedfight 3 2takt wilt niet starten

Ufuk04

Member
Hallo allemaal,
Ik had in Juli 2021 een speedfight 3 2t gekocht, werkte zoals t hoorde. Mijn vader heeft er mee gereden en uiteindelijk in september of oktober valt die onderweg naar huis uit. Was in een keer dus niet zo afbouwend. Heb er geen tijd voor gehad wegens mijn aprilia’s(andere thread), maar heb er nu weer tijd voor en ben m aan het proberen te maken. Nieuwe kickstarter op gezet en geprobeerd te kicken, werkte niet. Bougie is wel nat en vonkt ook, heb het zelfs met de bougiedop van mn aprilia geprobeerd waarvan ik weet dat die werkt maar ook geen succes. Uiteindelijk de kop eraf gehaald maar ziet er gewoon nog normaal uit, niet echt diepe krassen of iets ernstigs. Heb al n extra blok liggen hier voor als t niet gemaakt kan worden maar ik wil graag dat t originele blok gewoon weer werkt. Maar heb geen idee wat het zou kunnen zijn, carb is nog niet schoongemaakt. Zit een nieuwe bougie op, nieuwe kickstart, werkte voorheen naar verwachting. Iemand enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

Normaliter begin je hiermee.


Wat bedoel je met niet echt diepe krassen, zitten er wel krassen in dus?
Heb je de compressie al eens gemeten of laten meten?
Moest sowieso eerst mijn kickstart maken omdat die niet meer naar behoren werkte, kickt nu weer zoals t moet. Compressie is nog niet gemeten met als reden dat ik nog geen compressie meter heb. Heb er foto’s van gemaakt van de binnenkant.
 

Attachments

  • 917FA3EC-FEEC-45F0-8086-47B864E58DBC.png
    917FA3EC-FEEC-45F0-8086-47B864E58DBC.png
    850.6 KB · Views: 9
  • 2452F6CF-4849-4BD8-9377-64BC582C61C5.png
    2452F6CF-4849-4BD8-9377-64BC582C61C5.png
    876.1 KB · Views: 9
Welke cilinder is dit.? Want naar mijn mening is dat de originele van peugeot niet. Zou haast denken dat daar een naraku onder zit. Zou die heel ver van je weg werpen.

De originele vind je in 1 van mijn project topics.
 
Welke cilinder is dit.? Want naar mijn mening is dat de originele van peugeot niet. Zou haast denken dat daar een naraku onder zit. Zou die heel ver van je weg werpen.

De originele vind je in 1 van mijn project topics.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke dit is. Heb dr zo gekocht.
 
Back
Top