Speedfight 2 start niet

Hmm dan lijkt mij de meest logische reden dat hij niet start dat je toch te weinig compressie hebt op de een of andere manier. Misschien toch even een compressieter halen voor 2 tientjes of langs gaan bij iemand met 1 of bij een dealer idk. Maar dan kun je dat ook uitsluiten
 
Hallo ik heb een speedfight 2 lc met een mezoly verticaal 70 en een delorto 17.5mm carb met een passend spruitstuk ik had de carb en spruitstuk erop gezet alleen start niet nu niet meer ook niet na 20 keer kicken smook niet met remreiniger toen de oude carb erop zat ging die in een kick aan heb geen Idee wat het is
Hoi kijk eens naar de luchttoevoer gr Johnnie
 
Membraamkleppen moeten goed afsluiten, kan je checken door m er uit te halen en tegenin licht te houden, mag eigenlijk geen licht doorheen komen, heel klein beetje is niet erg maar al snel teveel
Post automatically merged:

Staan 2 Beetje omhoog
 

Attachments

  • IMG_1126.jpeg
    IMG_1126.jpeg
    160 KB · Views: 9
Och gaan we weer met de luchttoevoer. Hoe kom je er toch bij.

Even helemaal terug naar de basis, ik zie hier een hoop gebeuren behalve de basis.

Zeker weten dat alle slangetjes goed aangesloten zitten? Komt er benzine in de carburateur? Als je hem er af haalt zit de vlotterbak dan vol?

Bougie nat, of kurkdroog?
Post automatically merged:

Hij start ook niet op remreiniger zegt hij, dan maakt de carb geen hol uit, zou dan als je je hand voor de carb houd ook moeten starten.
En wat nou als hij helemaal verzuipt? Helpt het dan om nog meer brandstof bij te spuiten?

Je springt ontzettend snel naar allerlei conclusies.
 
Last edited:
Och gaan we weer met de luchttoevoer. Hoe kom je er toch bij.

Even helemaal terug naar de basis, ik zie hier een hoop gebeuren behalve de basis.

Zeker weten dat alle slangetjes goed aangesloten zitten? Komt er benzine in de carburateur? Als je hem er af haalt zit de vlotterbak dan vol?

Bougie nat, of kurkdroog?
Post automatically merged:


En wat nou als hij helemaal verzuipt? Helpt het dan om nog meer brandstof bij te sluiten?

Je springt ontzettend snel naar allerlei conclusies.
Dan zou dat hem wel zijn opgevallen bij vonk testen.
 
Och gaan we weer met de luchttoevoer. Hoe kom je er toch bij.

Even helemaal terug naar de basis, ik zie hier een hoop gebeuren behalve de basis.

Zeker weten dat alle slangetjes goed aangesloten zitten? Komt er benzine in de carburateur? Als je hem er af haalt zit de vlotterbak dan vol?

Bougie nat, of kurkdroog?
Post automatically merged:


En wat nou als hij helemaal verzuipt? Helpt het dan om nog meer brandstof bij te sluiten?

Je springt ontzettend snel naar allerlei conclusies.
Ja de bougie is nat en de slangetjes zijn aan goed aangesloten en er komt benzine in de vlotterbak
 
Ja de bougie is nat en de slangetjes zijn aan goed aangesloten en er komt benzine in de vlotterbak
Dan verzuipt ie alsnog, dan had webracing dus wel gelijk, meestal wel wat je checkt aan het begin, vonk, compressie, hoe ziet de bougie de uit, maargoed, welke sproeier zit er in? Want t moet daar aan liggen, probeer anders eens een aantal maatjes boven de sproeier te gaan die er ind de oude carb zat. Niet teveel gelijk.
 
Z
Dan verzuipt ie alsnog, dan had webracing dus wel gelijk, meestal wel wat je checkt aan het begin, vonk, compressie, hoe ziet de bougie de uit, maargoed, welke sproeier zit er in? Want t moet daar aan liggen, probeer anders eens een aantal maatjes boven de sproeier te gaan die er ind de oude carb zat. Niet teveel gelijk.
een 80 in
 
Back
Top