Speedfight 3 4takt start wel, rijd niet.

Riemoe

Member
Beste Leden,

Ik heb een speedfight 3 gekocht, deze liep gewoon. Nogsteeds loopt deze afentoe keurig stationair. Toen ik deze kocht zat er olie in het luchtfilter, na wat onderzoek heb ik de zuiger vervangen en is dit opgelost. Nu start de scooter en reed de scooter gewoon. Netjes 45 alle begrenzingen zitten er nog in. Nieuwe rolletjes nieuw luchtfilter etc etc, alles electronisch werkt. Zelfs secundair luchtsysteem volledig intakt.

Heb ik dus een klein rondje gereden, reed perfect, na even stationair te laten lopen voor 5 min ongeveer. Maar na het rondje en het opnieuw starten ging wegrijden goed, tot ik de hoek om ging en hij heel laag toerig ging lopen en uitviel.

Sindsdien start hij wel maar loopt hij niet stationair. Als ik een tijd wacht gebeurd dit rieteltje weer opnieuw.

Carburateur is schoon. Meerdere keren schoongemaakt. Zuiger zit goed, ivm inlaat klep groter als uitlaatklep. Kleppen staan op tijd. En gesteld.

Ik zou het echt niet weten, misschien de bobine? Enig idee hoe ik deze misschien kan doormeten? Of iemand anders enig idee hoe of wat?

Hij krijgt benzine, lucht en heeft vonk. Ik verwacht iets elektrisch aangezien hij de ene keer wel start en rijd en dan weer niet.

Mvg
Remo
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top