Check of tie vonkt, heb je het spruitstuk wel goed gemonteerd, trekt ie geen valse lucht? sws zijn mezoly cilinders gewoon bout, beter een andere er op zetten maargoed als hij wel startte met de vorige carb kan het daar niet aan liggen.Hallo ik heb een speedfight 2 lc met een mezoly verticaal 70 en een delorto 17.5mm carb met een passend spruitstuk ik had de carb en spruitstuk erop gezet alleen start niet nu niet meer ook niet na 20 keer kicken smook niet met remreiniger toen de oude carb erop zat ging die in een kick aan heb geen Idee wat het is
Ja de bougie doet vonken hoe kan ik kijken of die Valse lucht trekt?Check of tie vonkt, heb je het spruitstuk wel goed gemonteerd, trekt ie geen valse lucht? sws zijn mezoly cilinders gewoon bout, beter een andere er op zetten maargoed als hij wel startte met de vorige carb kan het daar niet aan liggen.
Als die zou lopen met de deotest, aangezien die niet loopt geen idee, heeft hij wel nog compressie?Ja de bougie doet vonken hoe kan ik kijken of die Valse lucht trekt?
Heb niet de juiste apparatuur voor de compressie te metenAls die zou lopen met de deotest, aangezien die niet loopt geen idee, heeft hij wel nog compressie?
Helemaal niet nodig, als je kickstart, gaat dat dan heel makkelijk, zou je het met 1 vinger kunnen doen of moet je wat meer kracht zetten?Heb niet de juiste apparatuur voor de compressie te meten
Moet wel een beetje kracht zetten is niet dat als ik mijn voet Erop zet dat die dan naar ondergaatHelemaal niet nodig, als je kickstart, gaat dat dan heel makkelijk, zou je het met 1 vinger kunnen doen of moet je wat meer kracht zetten?
Dan zal het daar ook niet aan liggen, kan je misschien een video maken wat er gebeurt als je hem probeert te starten?Moet wel een beetje kracht zetten is niet dat als ik mijn voet Erop zet dat die dan naar ondergaat
Isgoed ga even makenDan zal het daar ook niet aan liggen, kan je misschien een video maken wat er gebeurt als je hem probeert te starten?
Dan zal het daar ook niet aan liggen, kan je misschien een video maken wat er gebeurt als je hem probeert te starten?
Ik kan alleen foto’s sturen op het forum Geen video’sDan zal het daar ook niet aan liggen, kan je misschien een video maken wat er gebeurt als je hem probeert te starten?
Plaats het op youtube en stuur een link, zo gebeurt dat altijd.Isgoed ga even maken
Post automatically merged:
Ik kan alleen foto’s sturen op het forum Geen video’s
Plaats het op youtube en stuur een link, zo gebeurt dat altijd.
Klint prima, denk dat hij met misschien wat gas bij echt wel moet starten
Klint prima, denk dat hij met misschien wat gas bij echt wel moet starten
Hmmm raar, je weet zeker dat ie vonkt en ook regelmatig vonkt, heb weleens gehad dat ie wel vonkte maar niet elke keer, dan slaat je ook niet aanDit is met gas bij
Hij vonkt iedere keerHmmm raar, je weet zeker dat ie vonkt en ook regelmatig vonkt, heb weleens gehad dat ie wel vonkte maar niet elke keer, dan slaat je ook niet aan
Cilinder is nog geen eens 2 kilometer ingeredenIs de cilinder ook nieuw? Heb gehoord dat deze mezoly cilinders van slechte kwaliteit zijn. (Net als de rest van mezoly) mogelijk dat je niet genoeg compressie hebt. Je moet minstens 6-7 bar hebben om te kunnen starten
Zat een 13mm op maar als ik die erop zat start die ook niet meer voorheen wel. Heb op nieuwe carb verschillende sproeiers geprobeerd allemaal geen verschilOke, wat voor oude carb zat erop? Waarschijnlijk een kleinere. Heb je ook een grotere sproeier erin gedaan?