Dip kan ook door de naraku variateur komen..
Probeer het eens met de originele van peugeot zelf..
Ik rijd zelf met wat zwaardere rolletjes met een Sito + uitlaat.
Toeren / vermogen liggen een heel klein beetje hoger dan met een standaard uitlaat.
Alleen bij peugeot moet je nooit heel veel lichter gaan.. Want dan merk je dat hij eigenlijk bij de teveel toeren dat het leverd er geen vermogen / koppel erbij komt..
Zou zelf een mix maken van 3x 8 grams + 3x 8,5 grams.. Bij mij loopt dit echter uitstekend.. Veel vermogen, iets meer toeren (en niet te hoog) en een top snelheid wat je ervan zou verwachten. (75 - 80 Km/u op de teller zou mogelijk moeten zijn)
De trekveren laat ik zelf gewoon standaard. Niet echt nodig bij zo laag toerige uitlaat.
Oke dus als ik heb goed begrijp heb je alleen de rolletjes veranderd naar 8.25 gram, luchtfilter ontgrensd en een andere sproeier. Zoja welke sproeier?Alleen rollen en sproeier aangepast en verder niets.
Okee maar welke sproeier heb je erin zitten, of welke zou ik ongeveer nodig hebbenheb 2 verschillende paren in de vario zitten. Dus 3x 8 gr en 3x 8,5 gram.
Moet je even kijken hoe de vario draait.
De lichtere komen voor in met de draai richting mee, en de zwaardere er achter.
Dus bij monteren zal het dus in het spiegelbeeld gaan.. Dus zie je 2x per vakje..
Lichtere rol rechts, en zwaardere rol links er van.
Ik heb zelf sito 711 en hij loopt nu op sproeier 56 een stuk beter. Ik ga nu maar gewoon proberen proberen proberenGebruik zelf sito plus 568 en gebruik op dit moment 66.. Maar kan zijn dat bij jou uitlaat het toch iets anders zit.
Niet elke scooter heeft dezelfde afstelling..
Gasnaald positie heb ik op de middelste staan.. Stond eerst eentje er boven, maar liep hij daardoor in het begin gewoon wat te schraal.
Dus naald staat 1 positie hoger.