Niet zo zeer de snelheid.
Maar trekkracht kan/zal wel toenemen.
Meer lucht meer benzine grotere explosie meer kracht. Dat is de theorie in praktijk op een kleine 50cc zal het geen wereld van verschil maken.
Maar productie standaard maken is nooit slecht, zo hebben ze het bedoelt en Nederland acht het nodig dit terug te brengen omdat we hier maar 45 mogen.
Denk dat 8 tot 8,5 ook goed is om te proberen en te mixen, zo kom je er snel genoeg achter waar de power zit.
Een te zware drukveer zal je toeren langer lager in toeren houden en na dat je gas los laat en weer gas geeft niet snel weer op toeren laten komen.
Een te lichte doet dit anders om.
Direct te veel toeren of veel. En laat de poelies te snel uit elkaar gaan zonder dat je er meer trekkracht en snelheid van krijgt.
Een nieuwe originele drukveer is goed of een witte malossi drukveer een goede optie.
2005 sf2 lc kwamen met stock 58 sproeier.
Zoi goed moeten zijn. Anders 60 of 62 zal wel redelijk moeten volstaan, verwacht niet dat dit erg verschilt met de ac blokken