Speedfight 1 vragen!

heren,

mijn speedfight 1 LC uit ‘97 vertoont kuren. laatst deed hij het nog prima, maar letterlijk de volgende dag niks meer. mijn vermoeden is dat de sensor op de ontsteking smerig is oid dat hij daarom niet goed gaat.

deze wil ik dus schoonmaken, maar hier zit de waterpomp voor. mijn vraag is, moet ik alle kvs aftappen om deze te verwijderen of zit dit ‘dicht’ en kan die pomp er af zonder de slangen los te halen, waardoor ik het niet hoef af te tappen? kan ik deze kvs ook weer terug er in gooien als ik klaar ben? en hoe ontlucht ik het systeem gelijk?

ding start nu niet, maar ik weet echt niet meer waar ik het moet zoeken.

onlangs gedaan (afgelopen week):
spruitstuk 12>17.5
carburateur 12>17.5
uitlaat Ixil > Giannelli
Top Racing membraan
nieuwe vacuümpomp
nieuwe benzineslangen
olietank verwijderd
nieuwe kappen
koso teller
nieuwe bougie
nieuwe bobine
spoiler
nieuwe achterveer
powerfilter
sproeier 95>90>88>84 getest
nieuw zadel
nieuwe kilometerkabel
nieuwe benzine tank dop
nieuwe remsensor
Malossi v-snaar
varioplaat verwijderd
rollen 7gr geplaatst
 
Advertisement - register to remove this

Heb je al gekeken of je een vonk hebt ? Zodat je niet alles voor niets aftapt , en iets voor Jan met de korte achternaam , uit elkaar haalt
hij vonkte eerst wel, maar de volgende dag niet meer :?

nieuwe bougie, bobine, bougiedop en kabel zijn al geplaatst. had net de kvs er uit en het plaatje op het vliegwiel was wel erg roestig dus deze geschuurd, alles teruggebouwd, maar hij start nog steeds niet…. ik heb echt geen idee meer wat het kan zijn, ben er wel klaar mee ondertussen, zou het aan de startonderbreker kunnen liggen?

zie bijgevoegde foto, volgensmij is het deze, hoe verwijder ik dat takke ding, elke keer als het vochtig is start ie niet, laatst wasstraat kon ik 5 uur niet starten, kan de lampjes niet aflezen door de koso teller heb ook geen andere liggen nu, wil het er graag uit, zeker omdat een reservesleutel me 60 per keer kost, en het gewoon tering hinderlijk is,IMG_4081.jpeg
 
raar verhaal, maar zo te lezen zit het in de electra, zou alles even nalopen wat je op electrisch gebied gedaan hebt, heb je de bougiekap goed in de nieuwe kabel gedraaid etc.
 
als je een multimeter hebt, dan kan je meten of de pickup signaal geeft zonder de boel uit elkaar te halen.
kan met simpel 5 euro metertje van de action. (dit metertje is geschikt om de meeste metingen te doen op je brommertje)
 
Back
Top