speedfight 2 lc opvoeren

Blackvtex

New Member
hallo. ik ga een speedfight 2 lc 50cc ophalen. ik zou hier graag 70cc van maken alleen ik ben nog niet heel bekend met opvoeren. heeft iemand goede suggesties of tips voor een goede setup. budget is rond de 400 euro maar deze kan overschreden worden.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik weet wel in grote lijnen hoe een 2 takt werkt ja.


en nee ik heb de speedfight 2 nu al opgehaald en vind deze ook mooier als een speedfight 3
 
Aan een Speedfight 2 valt weinig aan op te voeren , ivm , een totaal verkeerd blok ontwerp .
Let op dat het geen Money-Pitt word ... veel geld voor weinig Performance.
 
Voor 400 Euro zou ik zelf de DR70 kopen die rond de 160 Euro kost ,
en een Yasuni R uitlaat die rond de 200 Euro kost.
En om het bedrag van 400 rond te maken een Naraku vario voor 40 Euro.
De carb zou ik standaard laten 12 mm met standaard luchtfilter inclusief de slurf, omdat je anders moet gaan lopen kutten met powerfilters als het luchtfilter niet meer past, al zou ik wel carbon membraanplaatjes monteren dat een iets betere gasreactie geeft.
Er valt niet veel aan een sf2 op te voeren omdat die blokjes redelijk tam zijn.
Het zijn geen slechte blokjes als je er rustig mee om gaat maar echt opvoeren daar zijn ze niet voor gemaakt.
 
Last edited:
Dus ??? aankoop Scooter plus het bedrag van de SetUp???? kan je imo wat beters kopen dan een stokoude Speedfight 2, niet te spreken welke kosten je krijg aan de Mono voorvork .
 
bedankt voor de reacties en ik ga even overna denken wat ik doe.
maar ik ga de scooter ook niet voor dagelijks gebruik gebruiken maar meer om te touren met vrienden dus dan is verbruik niet een heel groot probleem.
 
oké dan ga ik daar naar kijken of ik hem goed afgesteld krijg
er zit nu een laser terugloop uitlaat op, dus andere op zetten of zo laten? en zo ja welke andere uitlaat raad u aan?
 
Yasuni R erop.en je geld verder lekker in je zak houden. En sparen voor een 2takt Piaggio scooter, stuk makkelijker op te.voeren
 
Beter gelijk verkopen dat hok .. beetje dit en dat kopen ? dan nog een gebruikte Yasuni er bij van 100,00 Plus ?
Dan een Piaggio kopen , ben je gelijk klaar.
 
Back
Top