Speedfight 1 chipkey, vonkt niet

Status
Not open for further replies.

pompelorus

Well-Known Member
Aloha,,
Heb een sf 1 chipkey staan maar deze vonkt niet.

heb een nieuwe accu geplaatst nieuwe bougie maar nog steeds geen vonk.

alle sleutels zijn aanwezig. moedersleutel en normale sleutel.

hij is 3 jaar geleden weggezet, toen functioneerde de scooter nog wel.

Heb alleen geen zin om andere draadboom, cdi enz te plaatsen dus iemand tips??

Groetjes,

Kevin
 
Advertisement - register to remove this

jij bedoelt denk ik een Immolizer..

en die kun je volgens mij niet zomaar verwisselen , daar hoort een bepaalde sleutel bij. deze moeten op elkaar geprogrammeerd zijn. het komt soms ook voor dat de sleutel en/of de immolizer kapot gaan , in dat geval moet je een nieuwe Immolizer kopen en deze programmeren met de moedersleutel of je moet zelfs nieuwe sleutels erbij hebben , maar dat weet ik even niet meer.
 
nieuwe immo. moet je programmeren met de bestaande sleutels. Kan voorkomen dat immo kapot gaat door jarenlang stilstaan. Heb het eerder meegemaakt namelijk.

Immo van een andere scooter kan je niet in jou scooter hangen. Je moet echt een nieuwe hebben, ongeprogrammeerd. Om te testen of het echt je immo is hoef je de nieuwe niet te programmeren, de scooter kan dan alleen stationair draaien. Dus enkel de immo erin pluggen en starten, dan kan hij alleen statoinair draaien.
 
hahah oke,

wat is een immo?

Dat is die kast die zit voor je accu, tegen je frame aan!

maar het is een speedfight 1 daar zit een immo in en een geprogrameerde cdi,
9 van de 10keer moet je ze allebij vervangen... $$$$ big money!

maar wat doet je rode letje op je dashboard ?

1ste branden als je hem op contact zet hoelang is van belangen en de knippertjes die ernaar komen, zijn tabbelen voor om deze uit te lezen maar ik denk dat je daar echt voor bij een dealer moet zijn...

of hier natuurlijk plaatsen maybe dat iemand het uit kan zoeken! (ik ken ze uit mijn kop lol :# )

Doet je letje niks op je dashboard kan het 2 dingen zijn 1 je schakel draad van af je contact slot werkt niet (of contact slot of draadbreuk) of je immo is overleden wat vaak het geval is!

of misschien wil deze knakker hem voor je ombouwen vind het wel een redelijke prijs, een immo en zoon cdi zit je zo op 500euro alles bij elkaar en dan praat ik alleen over onderdelen als je het bij een dealer laat doen ben je nog veel meer kwijt!! en of hij dan loopt is altijd afwachten.....:rolleyes:

Link Marktplaats
 
Voor de gein je zekering al geprobeerd????

Deze was bij mij ook een keer kapot gegaan, en starte op geen enkele manier meer.....

Alles nagelopen, bleek het gewoon de zekering te zijn....

Check t ff

Denk zeg t maar ff, voor je dalijk 300/400 euro gaat uitgeven voor niets...
 
Dat is die kast die zit voor je accu, tegen je frame aan!

maar het is een speedfight 1 daar zit een immo in en een geprogrameerde cdi,
9 van de 10keer moet je ze allebij vervangen... $$$$ big money!

maar wat doet je rode letje op je dashboard ?

1ste branden als je hem op contact zet hoelang is van belangen en de knippertjes die ernaar komen, zijn tabbelen voor om deze uit te lezen maar ik denk dat je daar echt voor bij een dealer moet zijn...

of hier natuurlijk plaatsen maybe dat iemand het uit kan zoeken! (ik ken ze uit mijn kop lol :# )

Doet je letje niks op je dashboard kan het 2 dingen zijn 1 je schakel draad van af je contact slot werkt niet (of contact slot of draadbreuk) of je immo is overleden wat vaak het geval is!

of misschien wil deze knakker hem voor je ombouwen vind het wel een redelijke prijs, een immo en zoon cdi zit je zo op 500euro alles bij elkaar en dan praat ik alleen over onderdelen als je het bij een dealer laat doen ben je nog veel meer kwijt!! en of hij dan loopt is altijd afwachten.....:rolleyes:

Link Marktplaats


Thanx but no thanx,

heb al 300 scooters in me klauwen gehad en eigenlijk de eerste keer zo'n klote chipkey.

ga er dus geen 500 euro voor neeerleggen.

knal er wel een sf1 non chipkey kabelboom in kost mij dan een scheet en 3 knikkers.
 
Thanx but no thanx,

heb al 300 scooters in me klauwen gehad en eigenlijk de eerste keer zo'n klote chipkey.

ga er dus geen 500 euro voor neeerleggen.

knal er wel een sf1 non chipkey kabelboom in kost mij dan een scheet en 3 knikkers.

Al naar de zekering gekeken, zoals ik eerder zei?????
Dit was bij mij de oplossing...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top