Speedfight 1 Sleutel/Chipkey probleem

Status
Not open for further replies.

domenique

Well-Known Member
Ik heb een Speedfight 1 met Chipkey. De scooter heeft dus de originele zender-sleutel nodig om te starten.

Alleen mijn sleutel is afgebroken (het bovenste puntje,en die is weg). Hij wil dus net niet het contact omdraaien, ik heb dus een probleem. Ik heb de sleutel met zender dus nog wel!

Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

De dealer vraagt 90 euro, dan komt er een heel nieuw systeem in. dat vind ik te duur.

1. Zou ik ergens een nieuwe sleutel kunnen bestellen? en wat zou de prijs dan zijn?

2. Kan er ook alleen een nieuw contactslotje in zodat ik gewoon de oude sleutel op de chipkey-ontvanger kan plakken of iets dergelijks? zoja, wat zal dat kosten?

3. Kan het hele slot eruit zodat hij gewoon met een schroevendraaier aankan? (de zender zou ik dan op de ontvanger kunnen plakken)

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
haal jij dan maar een 90 euro scooter , ik snap niet waarom je het dan hier nog moet vragen :rolleyes:

loze opmerkingen kick je op ofzo??? er zijn genoeg scooters voor 90 euro.

..ik vraag alleen maar om tips en zei dat ik het idee in gedachten zou houden. jammer dat jij niet snapt dat ik een oplossing zoek...
 
oeeehhhhhh.....

als jij hier komt met vragen ,en ik zeg je dat het niet duur is kun je dat van mij aannemen , ik weet wat duur is en niet...

en ik weet wat een goeie scooter kost , wat jij bedoelt is een halve afgeragt verotte kapotte verneukte ragbak...

als je dat niet wilt aannemen flikker je toch lekker op naar een ander forum waar ze wel het antwoord wil geven wat jij WILT horen ?

en als je alles zo goed weet , waarom koop je dan een chipkey versie ? waar ben je dan met je 90 euro scooter ??
 
Roelow warned voor offtopic

@topicstarter, als je het zo goed weet, waarom vraag je het hier dan?

Hier gaat dus een slotje om, aangezien het nergens meer over gaat

/close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top