Speed Zipsp B² Tuned

Status
Not open for further replies.
RobinV said:
Hier nog een foto'tje van de rotzooi waar ik in heb gewerkt, waar ik soms wel ff gek van werd :X

noem je dat rotzooi :X :p

supervet zipje man, ik vind het jammer dat ik ook niet zo'n nieuwmodel zip heb. ach het principe blijft hetzelfde;). succes ermee!

mvg,
 
Als je dat rotzooi vind :D... Moet je es langskomen... ik maak meestal troep totdat ik niet meer troep kan maken ;)..
Maargoed ik vind je veer zo wel uber hoog staan, houden zo staat em goed, had je die onderkuip er nooit eerder op? Was me nooit opgevallen.
 
DG SF2 said:
Als je dat rotzooi vind :D... Moet je es langskomen... ik maak meestal troep totdat ik niet meer troep kan maken ;)..
Maargoed ik vind je veer zo wel uber hoog staan, houden zo staat em goed, had je die onderkuip er nooit eerder op? Was me nooit opgevallen.

Nee de onderkuip had ik er nog niet eerder op gehad :), omdat die half onder de onderkant van de voorkap valt was hij ff niet te monteren.

attachment.php


Hier was ook zonder onderkuip ;)

Vanavond weer een update :)..
 
Klopt klopt :)

Toevallig vandaag linksvoor knipperlichtglas gehaald, en een paddock komt ook nog, want anders wordt de onderkuip beschadigd.
 
DennisM. said:
Nette zip alleen het zou denk ik net wat mooier zijn als die voor omlaag gaat en achter wat omhoog.

Vind m al hoog staan, precies goed anders komt Robin niet meer bij de grond:X Grapje:*
Kapjes zijn netjes hoor!

Gr.Enzo
 
Op de laatste foto's zie je niet goed of hij nou laag of hoog staat van voren, irl is hij voor erg laag en dat ziet er zeer strak uit vind ik :)
 
Laatste updeetje vandaag..

Stuk binnenwerk uit het handschoenenkastje gehaald, en meteen ook maar de voetenplank en handschoenenkap gemonteerd :)

attachment.php
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top