Speed Zipsp B² Tuned

Status
Not open for further replies.
En mij :+

Majah, ben vandaag nog ff verder gegaan met aanpassen van t nieuwe blok, dit keer haal ik nog meer weg :X
 
Zooo weer een update dan van mij :+ :rolleyes:

Al een tijdje geleden, k werk alweer ondertussen fulltime dus ik heb wat minder tijd om er aan te klussen. Maar ik ben dit weekend weer ff aan de slag gegaan. Carters zijn nu nog beter op maat gemaakt :D Het blok zit weer in elkaar met as en lagers en hij hangt weer onder de zip :)

Mijn hpi 2004 rotor heb ik inmiddels verkocht, aankomende week zal er een nieuwe malossi rotor arriveren. Als ik die heb kan ik hem weer ff starten :#

Wat ik nog nodig heb voordat hij motorisch zo'n beetje af is: Recht spruitstuk, polini speeddrive, langere vertanding (heb nu nog origineel). Daarna ga ik beginnen met het uiterlijk. Ik rij nu voorlopig ff met nrg achtervelg en zip sp voorvelg :rolleyes:

Setup waar ik mee ben @ genemuiden:

Polini evo 70
Mhr rotor + eprom
28 mm do Vhst
Evo vario
Delta clutch
Malossi recht spruitstuk...
.......

Nog geen pics voor jullie bitches want hij staat er tog stom bij :L
 
mietje, gewoon posten die foto's :p
maar eh gat boven in geslagen toen je ongelukje gehad had, het blok sleept toch aan de onderkant? :S :X maja boeiend :p

ben benieuwd, zie je in genemuiden :W
 
FF uitleg dan maar over dat gat :D Er zit zo'n haakje waar je remkabel aan trekt als je je remhendel in knijpt. Dat ding is op de grond geklapt en met veel kracht ingeslagen in het carter :eek:
 
Dude.. vind het al knap dat je overeind kan blijven zonder achterwiel..
Volgende keer toch maar borging erin doen denks? :W
Blijft hij trouwens die kleur grijs? Mooie kleur !
 
Was ook blij ja en het was echt een gevecht om hem overeind te houden 25 m lang 8P

Kleur grijs blijft ja, ik had het zelf gespoten zo om te kijken hoe het stond :D

Ik ga zometeen denk ik ff een paar picjes maken..
 
Hier 1 foto'tje dan maar, hij is onduidelijk maar zo staat hij er nu bij..

onduidelijk.jpg
 
ey gozer :p ben je gister toch nog verder gegaan nadat we weg waren gegaan :p stinkerd haha je zei dat je niets meer zou doen en wat zie ik daar hangen juistum je dpr :p haha dat dopler ijsje viel de 2e keer er wel makkelijk in he ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top