This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

speed + welke pijp?

Samba werkt niet op een Speed. Untuned niet en al helemaal niet als ie nog meer toeren gaat draaien. Comp is leuk voor 70cc cilinders tot de Evo 70/MHR team en Nwe Pro Race
 
Originally posted by Patrick
Ik geloof dat ie hetzelfde plus minus het zelfde aantal rpm draaide op top. Maar shoot me, ik heb hem niet zelf getest


Het gaat niet om top toerental, maar om topvermogentoerental.
 
lijkt mij dat iemand met een beetje verstand van scooters hem niet op 15k laat draaien als de pijp daar niet z'n topvermogen afgeeft.
 
De KRD F1 uitlaat gaf mij vanmiddag 2x goede hoop... ik vloog letterlijk, daarna (en ervoor) kwam ik niet biven de 5 - 6 k uit maja, afstelling, KRD F1 lijkt mij ook een topper dus... Magoed, search zou ik zeggen...
 
Originally posted by Patrick
Aan het ontwerp te zien is het zeker geen verkeerde pijp maar om aan de c20 te toppen is moeilijk, af fabriek.

Oww dan mag je mij gaan vertellen waar je dan naar kijkt bij het ontwerp van een uitlaat...
 
is de evo2 niks dan?? of is hier nog niet uitgebreid mee getest??
JhonB..? heb jij m al getest?
ben zelf namelijk ook wel benieuwd omdat ikzelf ook met een speed kom binnekort en NAAST de C20 een andere pijp wil hebben.
overigens heeft MarcovW een AGP uitlaat die tot 14,6k RPM gaat(zei ie). misschien is dat wel een optie...
 
Originally posted by JohnB
Samba werkt niet op een Speed. Untuned niet en al helemaal niet als ie nog meer toeren gaat draaien. Comp is leuk voor 70cc cilinders tot de Evo 70/MHR team en Nwe Pro Race

John, volgens mij leef jij op Evo-gebied nog in de tijd dat de poorttiming 192 graden was? Ik snap niet dat jij Evo in dezelfde zin noemt met Team en Pro Race?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
John, volgens mij leef jij op Evo-gebied nog in de tijd dat de poorttiming 192 graden was? Ik snap niet dat jij Evo in dezelfde zin noemt met Team en Pro Race?

Idd, dit is het 197 gaden tijdperk
 
Originally posted by Polini Ntt
De TJT F1 uitlaat schijnt het zeer goed te doen op evo/MHR/Manston etc. , en je bent met die uitlaat nog eens zeer origineel ook, want zo heb ik er nog niet veel gezien.


ik heb de TJT f1 al op verschillende snelle cilinders gezien

manston en athena ( soort van hebo )

en ik moet zeggen zon TJT f1 ( niet die goedkopere versie )
gaat lekker!

ik weet niet of hij het beste is, maar ze raden hem mij wel aan..

op een getunde cilinder moet hij beter zijn dan een c20..

hebben ze getest ( heb geen pics van de uitdraai )
 
Hopelijk binnekort wat pijpjes te testen. Samba, yasuni C20 en KRD. Allemaal op getunede speed.
 
TJT presteerd bij mij iig zeer goed

Of ie beter of slechter is dan de C20 zal ik niet zeggen, (Niet getest) maar dit zal ook weer setup afhankelijk zijn.