Speed Runner - Waddinxveen

Wat is jouw setup dan ?? " MR OOOOOW ALWEER EEN srSPEED " >??
Ik vind een speed een erg brute cilinder en je bent origineel als je net weer die halve pk meer haald dan MOL oid 8P
 
Uit een mhr speed is niet zo makkelijk 22+ pk te halen hoor, misschien dacht je dat maar dat heb je dan fout. Het is de kunst om het perfect afgesteld te krijgen op 22+ pk's. En dan ook nog netjes op de weg laten rijden.
 
nou gasteb heb ook een speed 2004 ( het Nieuwe model dus ) en mol had een het oude model speed en ik neem ook de nieuwe Team pijp dus :) het is andere setup ;)
 
Last edited:
kijk eens wat ik vandaag heb binnen gekregen :)

img04533cf.jpg


het linker subframe is me st runner subframe en de rechter is een nrg subframe die kan ik namelijk aanpassen om me Team 2004 uitlaat te kunnen monteren ;) 8)
 
Puma Runner said:
nou gasteb heb ook een speed 2004 ( het Nieuwe model dus ) en mol had een het oude model speed en ik neem ook de nieuwe Team pijp dus :) het is andere setup ;)

dit zegt dus helemaal niks he :| je moet het spul goed bij elkaar laten passen en het liefst een pijp op maat laten maken etc en goed kunnen afstellen dat is meestal de kunst+ralf+
 
RobinV said:
Uit een mhr speed is niet zo makkelijk 22+ pk te halen hoor, misschien dacht je dat maar dat heb je dan fout. Het is de kunst om het perfect afgesteld te krijgen op 22+ pk's. En dan ook nog netjes op de weg laten rijden.

precies;)

Maar ja wel vet dat je met speed 2k4 gaat vlammen, zal wel aardig vlamz0r doen:W
 
Kuit@NRG said:
dit zegt dus helemaal niks he :| je moet het spul goed bij elkaar laten passen en het liefst een pijp op maat laten maken etc en goed kunnen afstellen dat is meestal de kunst+ralf+

So? Beetje jammer dat er zo gereageerd...
Ik weet zeker dat dit ding gewoon goed in elkaar zal zitten, gaat vlammen én goed afgesteld gaat worden. Zoals het hoort dus.
 
Puma Runner said:
nou hoe lang dan :P en hoe bedoel je van kleurtje :P ??
@ Koopmans hadden we vroegah een rood Typhoon frame en daar hadden we het subframe van bewaard. Daar ben ik een keer naar opzoek gegaan maar kon em niet vinden, dus ik dacht dat dat deze is.
 
Mol said:
@ Koopmans hadden we vroegah een rood Typhoon frame en daar hadden we het subframe van bewaard. Daar ben ik een keer naar opzoek gegaan maar kon em niet vinden, dus ik dacht dat dat deze is.


neej deze heb ik via AeroX-70 ;)
 
Back
Top