This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed Rox - Waddinxveen

leuk leuk dit
Waarom heb je speed en c21 op je bed liggen?
Zeker voor het slapen gaan even................... (eigen invulling)

Dus over een paar weken kan je gaan testen.
 
Thnx!.. Ja het blok gaat zsm naar Joost, moet ik ff tijd hebben.. dan kan alles weer in elkaa, ik heb nu alle spullen al, dus dat scheelt
 
Neem mijn woorden terug .. ( die ik er ooit uitgekraamt heb )

Ziet er allemaal zeer strak uit! En neem aan dat je je blokje nu wat eerder terug hebt 8)

succes.
 
updeetje..

Blok ligt nu uit elkaar, en gaat vanavond naar Joost



Het blok is nogal vies, maar dat maak ik vanmiddag nog wel ff schoon voordat het weg gaat,.. heel misschien polijst ik het nog wel is een beetje als ik er zin in heb :X..

Hier nog een totaal picje met nu wel alles



21 December heeft een vriend van mij een presentatie op zn school over scooters, en heel toevallig mag mijn scooter dan de school in voor zijn presentatie, voor de kinderen + ouders uit zijn klas... dus dan moet het af zijn :X...

Ohja, ik dnek dat ik ook maar verder ga aan mn voorvorkpoten, aangezien er 1 half is gedaan, en de ander helemaal niet :X..

Ik hoop dat ik het zsm weer terug heb zodat ika lles weer in elkaar kan knallen ..

Greetzz..
 
zeker vet lars kerel, ik hoop je weer te meeten op meetings, en je rox weer te bewonderen
die presentatie lijkt me ook vet
mag je ook laten horen op schoolplein ?
suc6 kerel!
 
Ronnie_NRG said:
vet:W
Dus Joost mag van de week de dremel weer uit de kast halen om zich op jouw blokje te storten

:X als dat maar goed gaat heheh nee hoor gaat zeker goed komen.. nadat alles weer in elkaar gaat, nog ff banken?